abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vad är problemet. Köpte sådana till min hoj, Och dom funkar perfekt.
Jag kan då justera dom hur jag vill. Spegeln sitter ju på en kulled typ.
ja det var det jag hade tänk att dom skulle sitta på en kulled men jag vete fan, förskte att att justera dom men spegeln gick fan inte att rubba även expediten försökte utan att lyckas rucka på spegeln för jag sa till han att det ser ut som om att spegeln har kulleder men spegeln satt fast som fan och ingen av oss vågade ta i allt för mkt skulle jag lossat lite på skruven på baksidan??? eller är det något annat man skulle kanske göra som jag inte tänkte på??? skänk mig lite ljus i detta mörker och upplys mig om vad jag gjorde för fel som inte lyckades rubba spegeln med vanlig normal handkraft, är jag för svag kanske??? kanske skulle ringt magnus samuelsson och bett killen om hjälp??? eller kan det va så enkelt att det är ngn form av fabrikationsfel på just dessa speglar nere på biltema i halmstad, fan jag ville ju ha dessa speglar, jaja kanske åker ner i nästa vecka igen å kolla upp så att det inte va ngt fel på dom.
Last edited: