Mirran
Tjolahopp!
Tjöpte ett fighterstyre idag Nu e det bara resten kvar, så får gubben börja bygga fighter av min hoj
Tjöpte ett fighterstyre idag Nu e det bara resten kvar, så får gubben börja bygga fighter av min hoj
Vi var i Linköping..sortimentet var ju inte så stort precis..Var åkte ni, Själv åkte jag till Linköping idag och köpte en massa till min Glidare.
Backspeglarna var skitsnygga på hojen.
En ny kedja blev det också.
kan du inte lägga ut en bild på styret... så vi får se hur det ser ut...
drickar man t-röd får man skylla sej själv om man dörFör många delar så köper dom in från samma produktion och samma kvalitet som de delar som senare kallas "orginal", med dubbla eller tom tredubbla priset.
Angående etanolprodukten känns det lite djävligt att skoja om detta då det lett till dödsfall. Biltema har köpt en produkt av en leverantör med det absoluta kravet på vad den får innehålla. Producenten har levererat något annat. Fler kedjor har fått samma sändning, så det berör inte enbart biltema tror jag.
Otroligt sorgligt, men egentligen inget som ärligen kan belasta biltema tycker jag det låter som.
nån som har någon info om MC oljan?
nån som har någon info om MC oljan?
menar du på allvar att du hängt här i ett år och inte läst om biltema oljan? Sök efter oljetrådarna.. Där har du en hel del nyttig läsning.
Jag har kört på biltemas olja i 3 säsonger och det har inte rasat...
Nån som har koll på om deras kapell är vattentäta? Tänker på detta, http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1683&iItemId=84580[/QUOTE
Köpte ett förra sommaren och det är vattentätt i.a.f.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|