AndreasNo
Bannad
vad e ditt problem ?
hmm.. kan du bestämma dig för om du e kille eller tjej o om du har zx10 eller er6... doooh
vad e ditt problem ?
Är sugen på att testa dessa diod blinkers med inbyggt bromsljus, står att dem är E-märkt så då lär dem väll gå igenom besiktingen som blinkers och bromsljus?
Diodblinkersarna verkar ju riktigt bra med lite tillsatt locktite
Även jag har sett "identiska" till helt andra pengar.
Ni som har köpt hur verkar tätningen mellan glas och blinkershus vara, ok eller?
Är sugen på att testa dessa diod blinkers med inbyggt bromsljus, står att dem är E-märkt så då lär dem väll gå igenom besiktingen som blinkers och bromsljus?
efter läst igenom tråden så är mycket snack om kvallite ang biltema . men jag har för mig att skyddsutrustning,bromsar har en viss säkerhetsklassning ... annars kan man ju sälj bromsklossar i bakelit utan att behöva bry sig .. och är skydden ce märkta så måste ju dom vara godkända eller ????ett dyrt märke är ju också CE märkte eller håller allt lika dålig kvalite eller ... en säkerhetsklassning är ju ändå en viss betryghet .. sen kan jag hålla med om att BT vertyg är skit men dom är ju ingen säkerhetsklass på .....
Läste om att någon införskaffat sig handskarna med knogskydd. Är det någon som hunnit använda dessa en längre tid och funnit några större skavanker?
har köpt blinkerserna och även kopplat bakbromsljuset. de är supersnygga och jag är kanon nöjd
Har du separata bromsljus för frambroms och bakbroms, det var seriöst!
Förlåt, kunde inte hålla mig
Jag kommer evenuellt att koppla in det inbyggda bromsljuset i blinkersen med dioder så att det både blinkar med blinkersen och lyser fast när man bromsar.
Fram kommer det att få blinka....
Haha nä, är bara jäkligt trött o borde sova.
hur menar du blinkar fast man bromsar?
mina blinkar på fint även fast jag bromsar och det lyser rött så fortsätter de gula dioderna blinka.
Eller ska du bygga special baklampa av dessa dioder?
har köpt blinkerserna och även kopplat bakbromsljuset. de är supersnygga och jag är kanon nöjd
höjer ett litet varningens finger för dessa backspeglar. går ej att justera glaset överhuvudtaget utan dom har bara ett läge!!! vart tvungen att returnera dom till biltema vilket var synd då dom är riktigt snygga
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|