Biobesökare...*suck*

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
MikkE skrev:
Det enda som jag egentligen fruktar när jag går på bio är att det ska komma en 2.20 meter lång snubbe med fett affro och sätter sig framför en. åååååå, sånt hatar jag!

Hahaha.. hur ofta händer det på en skala då? :rolleyes:

Dufva

Guest
Jag o brossan va o kolla på sagan om ringen så hade en gubbe med sig sin 7 åriga grabb vilket resulterade i ...vem e han?..varför gör dom så?...vad säger de nu?...hela filmen igenom. Hur fan kan man va så pantad o ta med sig sin lilla grabb på en sån film. Han var ju skitskraj oxå. Vi vände oss om ett antal gånger men han fattade ingenting :fatta!

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
exiteme skrev:
....Just då behöver man inte sitta och (genom sugrör) ljudligt sörpla i sig det sista i MacDonaldscolan eller snacka med grannen.

Klagar du på Mc Donalds nu me

Vart e samhället på väg :rofl

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
exiteme skrev:
Betalar man 200kr för en film...
Två hundra spänn!? När fan höjde de från 28 kr för en biofilm?

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
need-4-speed skrev:
Det där ingeting!!

Jag och min kompis så hulken förra sommaren, då kasta de godis på folk, alltså killarna som satt bredvid oss. Sen så kasta de läskbrukar på folks huven. Sen tog de sin läskburk och och kissade i den och frågade om min kompis skulle ha, han tackade nej då låtsades killen tappa den och så blev min kompis ner pissad!

Öh...reflektion kolon?
Dyr tandläkarräkning som följd?

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såg nya skräckisen "Gothika" igår. Det jag störde mig mest var efter alla "skrämselscener" så började folk skratta åt att de blev rädda. Jävla idioter.

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Störande folk på bio är det värsta som finns, var själv ute för att en idiot som satt bakom mig tog av sig sina insvettade jumpaskor och la upp fötterna på mitt ryggstöd, så jag fick hans surstrumpor i ansiktet typ. Då blev det box på läppen kan jag säga....

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Jag HATAR människor (?) som har platserna i mitten av min rad och ALLTID kommer SIST och MÅSTE passera MIG, även om jag sitter LÄNGST BORT från ingången. Tar de omvägar för att störa???
Sen när jag själv råkar vara den som har platser som är hyfsat i mitten så brukar jag om jag (mot förmodan) råkar vara lite sen, trampa de som redan kommit och jag måste passera, ordentligt på fötterna!

HAHA!

//Anders.

Mingves

Guest
Jag såg jackie chans sensate, The medalion. Asså filmen sög nått aldeles otroligt men när en kille bakom får telefon och svarar. "jaha ja e på bio, när skall vi träffas då, aha kl 17 osv blablabla" i ca 3 mins. Sedan får killen nått djävla spel mitt i actionscenerna och börjar vråla karateljud typ "yiaahh" "kutysch" mm.
Eftersom filmen var det sämsta jag sett på länge så gjorde det inte så mycket men man blev så djävla trött att inte folk fattar att man skall hålla käft när mnan ser på film....
När jag gick hade jag lust att vända mig om och fråga "du har inte glömt att ni skulle träffas kl 17?"

En gång så sa jag till tre 10åringar som satt framför mig och tjatade, "kan ni faan hålla käft eller". Det var inte så smart, de höll på att skita ner sig...ångrade mig lite efteråt, men tyst höll de....

///M

Mogge70

Rapido MCK
Gick med
12 Jul 2003
Hoj
Honda VTR1000F 2003
Satt och kollade på Saga om konungens återkomst och mitt i slutet så börjar det ringa i mobilen hos killen brevid mig.
Fan, man blir ju galen!!! :fatta!

need-4-speed

I've got a need for speed
Gick med
21 Feb 2004
Hoj
BMX. [Övningskör med bil]
Gustav1 skrev:
Öh...reflektion kolon?
Dyr tandläkarräkning som följd?

Nej vi kunde inte göra så jätte mycket, de var 22+ och vi var 15 och 13. Och sen så var de medlemar från OG, Original Gangsters. Så vi kunde inte göra så mycket. Ni som bor i GBG lär veta vilka OG är.

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
kajlyl skrev:
Slutar du inte prassla med din jävla roller-kola! Skallar jag dig!!!

//hes malmödialekt//

Skaru shopa den haer Björn Hellberg boxen

//hes malmödialekt av//

capi

en broms på samhällshästen
Gick med
6 Oct 2003
Hoj
zx6r 98
Kan bara hålla med. Bio går fan fetbort. Folk är ju tyvärr dumma i huvudet. Stannar hellre hemma med ett par polare o sambon, tankar ner senaste rullarna o glor på tvn i stället.
Dessutom så är ju vissa bioställen, tex Heron city så jävla dräggiga så man blir förbannad innan man har hunnit fram till salongen...... :mad: :mad: :mad: Jävla pack.....

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Helt plötsligt...så känns det inte helt fel, att jag bara gått på bio 3 ggr. sen -97... :rolleyes: om man ska behöva stå ut med folk som kastar burkar o smaskar o prasslar o vill bjuda på piss.. :3freak

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Ikväll blir det hitta nemo med projjen hemma :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...