Biobesökare...*suck*

Berglund

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
RGV 250 -92
need-4-speed skrev:
Nej vi kunde inte göra så jätte mycket, de var 22+ och vi var 15 och 13. Och sen så var de medlemar från OG, Original Gangsters. Så vi kunde inte göra så mycket. Ni som bor i GBG lär veta vilka OG är.

Hade ni bara nuddat dom hade väl ni fått skallen spräckt på en millisekund. Satans gangsters som tar över Göteborg. :mad:

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Meissner skrev:
Jag har börjat ge upp det där med biobesök.

Varje gång nästan man är där så är det något man stör sig på. Mobil, fjortisar som babblar konstant, prassel, smaskande, en fot i ryggstödet, osv.

Det låter som du menar mig och Anneli. :rolleyes:

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Det jävligaste jag har varigt med om var när jag såg konungens återkommst! då hade jag två ca13åriga pojkar brevid mig, den ena hade inte sätt 1an o 2an, men hans kompis hade.. så vad händer!? jo kompisen sitter och pekar och förklarar hela filmen igenom :mad:

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
JL skrev:
Hej
Jag var också och såg "The Passion" i går, och vilken film! Klart den bästa om Jesus, alla kategorier. Och verklighetstrogen, ingen engelsktalande blonde skandinavisk Jesus här inte. Och den visade tydligt vad Jesus gjort för oss (dött för våra synder). Frågan är om det inte är den bästa filmen i år, klart bäst hittils i all fall.

:Bugar The Passion of The Christ

Håller helt klart med dig. :tummenupp Det bästa jag sett på mycket mycket länge...

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
exiteme skrev:
Betalar man 200kr för en film vill man kunna njuta av den.

Men hallå 200 spänn? Vårt land är påväg utför. Ladda hem=gratis.

Förr gången jag var på bio så satt det två stycker och pratade i normal samtalston hela tiden bakom mig. typ: "Vem e det", "e han ond" "nu dör han snart".

Tröttnade efter en stund och vände mig om och skrek till dom "Allvarligt talat. Håll käften för helvete"

Sen var det tyst och skönt.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Äh, det är väl bara att säga till. Fattar de inte är det bara att knuffa till dem. Jag såg Nebukadnessar på operafestivalen i Verona i somras. Framför mig satt en grupp tyska ungdomar och höll på. Först sa jag till dem, sedan sade jag till dem på ett otrevligt sätt och till slut knuffade jag dem så de höll på att flyga ur bänkarna. Då tystnade de.

Ja e skittuff :yoparty :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
yonsson skrev:
Tröttnade efter en stund och vände mig om och skrek till dom "Allvarligt talat. Håll käften för helvete"

Sen var det tyst och skönt.
Du e också skittuff :yoparty :D

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Det värsta var förra sommaren när jag såg nån film (glömt vilken, något svensk sommardrama) med några polare, tror ni fan inte någon i salongen sitter och tolkar filmen på finska åt nån icke svensk språkig individ. Höll på att bli tokig men kunde inte se vet det var i mörkret. :huvet

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Bingo skrev:
Du e också skittuff :yoparty :D
word!
Man sitter ju där och bygger upp ilskan, sen när man ska säga till lite snällt så e man så jävla förbannad att man skriker över hela salongen.

Å andra sidan brukar dom fortsätta prata eller börjamucka om man säger till snällt så det är lika bra att sätta klara gränser. Som med hundar och barn. :machinegu :död

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
miffo skrev:
Det värsta var förra sommaren när jag såg nån film (glömt vilken, något svensk sommardrama) med några polare, tror ni fan inte någon i salongen sitter och tolkar filmen på finska åt nån icke svensk språkig individ. Höll på att bli tokig men kunde inte se vet det var i mörkret. :huvet
Finska av alla språk oxå hehe

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
need-4-speed skrev:
Det där ingeting!!

Jag och min kompis så hulken förra sommaren, då kasta de godis på folk, alltså killarna som satt bredvid oss. Sen så kasta de läskbrukar på folks huven. Sen tog de sin läskburk och och kissade i den och frågade om min kompis skulle ha, han tackade nej då låtsades killen tappa den och så blev min kompis ner pissad!

Hmmm, h****** vad sned jag skulle bli då alltså.
Dom skulle klart bli varse om att dom hade gett sig på
fel kille kan jag ju säga.

Några utslagna tänder och knäckt näsa skulle nog lugna ner dom.
Skulle vara kul att se hur kaxiga dom var efter det.

Nej, usch säger jag bara, det verkar som om många svenska är för rädda för att stå på sig.

Det har ju även framgått av media, det var ett tv-program som för något år sedan 'fakade' en kvinnomisshandel i centrala huvudstaden och människor
gick bara förbi och glodde :huvet

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
exiteme skrev:
Betalar man 200kr för en film vill man kunna njuta av den.

200 spänn för att se på bio?? :näsblod Jag som klagar över priserna här i uddevalla. Premiärpriset är 90 kr tror jag, och tycker jag e riktigt blodigt :fatta! Och att då betala 200 spänn o sen störas av massa oljud är ju helt oacceptabelt!

EDIT: Du kanske menade vad det kostade för er två tillsammans :tungan Min hjärna har svårt att fungera vid den här tiden. Så jag ska nog bli ett med sängen nu :gnissla

Last edited:

Comi

Var god skølj
Gick med
3 May 2003
Hoj
2008 HarleyDavidson Rocker C
Madhonda skrev:
Helt plötsligt...så känns det inte helt fel, att jag bara gått på bio 3 ggr. sen -97... :rolleyes: om man ska behöva stå ut med folk som kastar burkar o smaskar o prasslar o vill bjuda på piss.. :3freak
Snacka om sammanfattningstalang.

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Spik i foten... var nyss på bio här i New York... de jäklarna har fan inte fattat det här med numrerade platser än. Man köper alltså bara en biljett men får sätta sig där det är ledigt när man kommer in. Det är ett jäkla spring i början på filmerna och folk som kollar "är den här ledig" och försöker flytta om andra på grund av att de är så jävla sena m.m. SUCK.
Här säger folk i alla fall till direkt till såna som stör. Var några kids (17 kanske) som satt och förstörde en film en gång. Efter 10 minuter så blev de utslängda från salongen! YEAH!

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
När en viss person skulle gå på Sagan om konungens återkomst strax efter nyår i filmstaden i karlstad, så satt denna person mitt i publiken, och insåg att det skulle inte hålla att sitta där i 3,5 timmar pga kass mage, så denne person sprang ut till toaletterna när sista reklamen börjat... o gjorde sitt behov.... sedan upptäckte han att det inte gick att spola i toaletten :näsblod

Alla medvarande hade dessutom stängt av sina telefoner, så de va tur att inte papperet var slut också :rofl

Så det vart en springnota in i bion, o lämna dasset till efterkommande :brinnerup

Kain

Potatis
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Teutonia
JL skrev:
Hej
Jag var också och såg "The Passion" i går, och vilken film! Klart den bästa om Jesus, alla kategorier. Och verklighetstrogen, ingen engelsktalande blonde skandinavisk Jesus här inte.

Oki.. Hur vet man att en film om Jesus är verkligehtstrogen :7peta Var du där eller? :brinnerup

Stjärnornaskrig är också förmodligen lika sann i sådannafal... :banana

Rikard

EvolutionVsGod.com
Gick med
7 May 2003
Hoj
Fireblade
exiteme skrev:
Jag och gubben såg Passion of Crist igår. Herrejösses vilken grym film. Värre än en splatterfilm! Men kan varmt rekommendera den. :tummenupp Jag grät floder. Den berör en verkligen..

JESUS ÄLSKAR DIG!

furious

åker på plastraketer
Gick med
6 Jun 2003
Hoj
jüngmeister sport
kan inte påstå att den filmen berörde mig, men så är jag inte troende heller, tyckte att filmen var väldigt dålig... men det har väl med om man tror eller ej att göra

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
furious skrev:
kan inte påstå att den filmen berörde mig, men så är jag inte troende heller, tyckte att filmen var väldigt dålig... men det har väl med om man tror eller ej att göra

Jag tror nog mer på Sagan om ringen än på Jesus :rolleyes: ... men de kan nog vara en bra film ändå... undrar dock hur de löst det att filma endast de sista timmarna i hans liv? är det en snabb genomgång av uppväxt osv osv innan eller vaddå?

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha