Biobesökare...*suck*

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Kain skrev:
Oki.. Hur vet man att en film om Jesus är verkligehtstrogen :7peta Var du där eller? :brinnerup

Stjärnornaskrig är också förmodligen lika sann i sådannafal... :banana
Filmen sägs vara väldigt bibeltrogen.
Jag har inte sett filmen ännu, men tror att det gick till så som det är beskrivet i Bibeln.

JL

Ny medlem
Gick med
15 May 2003
Hoj
Gpz 900R -84
Nä jag var inte där men ... liksom ... alltså ...

Kain skrev:
Oki.. Hur vet man att en film om Jesus är verkligehtstrogen :7peta Var du där eller? :brinnerup

Hej Kain!
Jag menar att den följer bibeln väldigt noga. Så har man inte koll på vad bibeln handlar om så har man det efter man sett filmen!

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
furious skrev:
kan inte påstå att den filmen berörde mig, men så är jag inte troende heller, tyckte att filmen var väldigt dålig... men det har väl med om man tror eller ej att göra

Varken jag eller maken är troende.
Tycker ändå att filmer kan beröra en... (Jag är varken homosexuell eller har AIDS. Likförbannat berörde filmen Philadephia mig tex.)

Kain

Potatis
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Teutonia
John skrev:
Filmen sägs vara väldigt bibeltrogen.
Jag har inte sett filmen ännu, men tror att det gick till så som det är beskrivet i Bibeln.

Ja för bibeln är en ren verklighets skildring ;)...

Men jag kan köpa att den är bibelverklig :hihi

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nicke skrev:
. Var några kids (17 kanske) som satt och förstörde en film en gång. Efter 10 minuter så blev de utslängda från salongen! YEAH!

Det är ju det jag alltid sagt. Amerikaner har ryggrad, inte svenskar. God bless America! :yoparty

TLRR

Guest
need-4-speed skrev:
Det där ingeting!!

Jag och min kompis så hulken förra sommaren, då kasta de godis på folk, alltså killarna som satt bredvid oss. Sen så kasta de läskbrukar på folks huven. Sen tog de sin läskburk och och kissade i den och frågade om min kompis skulle ha, han tackade nej då låtsades killen tappa den och så blev min kompis ner pissad!

:mad: GARANTERAT att den snubben hade gått ut med knäckt näsa om jag råkat ut för det.Vilka svin

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Säger bara; INget slår hemmabioprojektor och bra ljudanläggning. Lugn och ro, och en tintimitet med filmen man inte får på bio.

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
eus skrev:
Jag tror fortfarande att Life Of Brian är den sanna skildringen av vad som igentligen hände

Självklart, vem kan tro annat??

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Markus skrev:
Det är ju det jag alltid sagt. Amerikaner har ryggrad, inte svenskar. God bless America! :yoparty
Du gillar inte Sverige och svenskarna, va!?

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Ni som har slagit folk på käften när de stört er på biografen, kom snuten och hämtade er sedan, eller vad hände?
Lite nyfiken för jag har aldrig sett nåt sånt handgemäng på bio (utanför bioduken) ännu.
Eller knockade ni dem bara så de somnade länge, och sen fortsatte kolla film?

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Markus skrev:

Har man ryggrad om man löser alla sina problem med bomber och hetsjakter?? :va

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
gladh skrev:
Nejdå, han är bara lika ryggradslös som vi andra.

gladh
tala fäör dig själv (och Markus) :7peta

Läste du inte hur skittuff jag är när jag löser sådana situationer?

TLRR

Guest
Silwer skrev:
Ni som har slagit folk på käften när de stört er på biografen, kom snuten och hämtade er sedan, eller vad hände?
Lite nyfiken för jag har aldrig sett nåt sånt handgemäng på bio (utanför bioduken) ännu.
Eller knockade ni dem bara så de somnade länge, och sen fortsatte kolla film?

Om det är mitt inlägg du syftar på så lägg upp det i samband med frågan.

Detta har inte hänt mig,men skulle någon medvetet stänka piss på mig så skulle polisen få komma.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Bingo skrev:
tala fäör dig själv (och Markus) :7peta

Läste du inte hur skittuff jag är när jag löser sådana situationer?

Hörrududu :fatta! skulle jag någonsin inefatta "dig" i "vi andra" :lol .

gladh

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
TLRR skrev:
Om det är mitt inlägg du syftar på så lägg upp det i samband med frågan.

Detta har inte hänt mig,men skulle någon medvetet stänka piss på mig så skulle polisen få komma.

nja det var andra som boxade folk på läppen med, rent allmän fråga vad som hände bara.

need-4-speed

I've got a need for speed
Gick med
21 Feb 2004
Hoj
BMX. [Övningskör med bil]
TLRR skrev:
:mad: GARANTERAT att den snubben hade gått ut med knäckt näsa om jag råkat ut för det.Vilka svin

Som sagt var de gangster medlemar från OG-Original Gangsters som finns framförallt i GBG men också Södeltälje, Halmstad och Uppsala. De var minst 22 år, en av de var stor och tjock den andra lite mindre men välbyggd. Vi var 15 och 13 så vi fick gå ut med svansen mellan benen hade inte mycket till val.

Min kompis mamma ringde dit och klaga så han som fick kisset på sig fick 4 biocheckar och jag två: :)

Last edited:

TLRR

Guest
need-4-speed skrev:
Som sagt var de gangster medlemar från OG-Original Gangsters som finns framförallt i GBG men också Södeltälje, Halmstad och Uppsala. De var minst 22 år, en av de var stor och tjock den andra lite mindre men välbyggd. Vi var 15 och 13 så vi fick gå ut med svansen mellan benen hade inte mycket till val.

Min kompis mamma ringde dit och klaga så han som fick kisset på sig fick 4 biocheckar och jag två: :)

Ni gjorde rätt.Man ska ju inte veva i onödan,och speciellt inte i din situation. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha