Biobesökare...*suck*

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
need-4-speed skrev:
Det där ingeting!!

Jag och min kompis så hulken förra sommaren, då kasta de godis på folk, alltså killarna som satt bredvid oss. Sen så kasta de läskbrukar på folks huven. Sen tog de sin läskburk och och kissade i den och frågade om min kompis skulle ha, han tackade nej då låtsades killen tappa den och så blev min kompis ner pissad!

Jag skulle slå inn pannbennet på den jäveln som gjorde så....tvinga personen att drick sitt eget piss.....vilka svinn det finns :huvet
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Silwer skrev:
Ni som har slagit folk på käften när de stört er på biografen, kom snuten och hämtade er sedan, eller vad hände?
Lite nyfiken för jag har aldrig sett nåt sånt handgemäng på bio (utanför bioduken) ännu.
Eller knockade ni dem bara så de somnade länge, och sen fortsatte kolla film?

Var det mig du syftade på så är svaret nej, till saken hör väl kanske att jag först bad han ta ner sina sura fötter från mitt ryggstöd ungefär 10ggr. Han hade dom ju liksom 1cm från mitt huvud. Men han insåg väl sitt misstag efter en *bpl* skulle jag tro :tummenupp
 

asdffdsa

ABOOBOO!
Gick med
31 Jul 2003
Ort
fdsaasdf
Hoj
Spark
jotack

Finns mycket trevligt folk på bio, men en gång höll jag på att garva ihjäl mig.
Skulle se ondskan, går in och sätter mig, ser att det sitter 5 fjortisar på rad brevid mig. De tjattrar som fan och grejar. Helt plötsligt flyger en upp och bokstavligen vrålar ut "LUNARKORT!!!" och alla ställer sig upp och posar, helvete va roligt :D:D.
 

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Upplands Väsby.
Hoj
En egen kinamoto.
Så igår va jag och min kusin på bio och skulle kolla på Gothika.

1, Man kommer inte 5 minuter in i filmen och kliver över alla sätena för att komma till sin plats, (istället för att gå runt) och blir förbannad på folk för att folk blir irriterade.

2, Man sitter inte och ropar på sin polare och ringer till honom. Detta är numera 10 minuter in i filmen.

3, Det va en kille som satt framför dessa två tjejer och sa lugnt och sansat: Snälla kan inte du ta ner din hand. Ena tjejen (den mest högljuda) reser sig upp och börjar skrika åt honom och fråga om dom ska fortsätta detta utanför.


Sen efter detta så var dom ganska så lugna förutom att dom satt och blippa på mobilen hela tiden.


Gaaaaaaaaaaahhhh vad är det med människor igentligen???



Jo en annan sak: Om man ska gå på en film som det är 15 års gräns på, och man vet med sig att man kanske inte är 15 eller att man ser välldigt ung ut, tar man inte med sitt leg då? Det är väl bättre att ta med legget och försöka att komma in än att stå och skrika till "biljettrivarn" att det är diskriminering.

Idioter där med :)




Men iaf: Filmen va hur bra som helst. Den ska klart upp i DVD samlingen när den kommer ut.



/Annicka
 

furious

åker på plastraketer
Gick med
6 Jun 2003
Ort
Göteborg
Hoj
jüngmeister sport
exiteme skrev:
Varken jag eller maken är troende.
Tycker ändå att filmer kan beröra en... (Jag är varken homosexuell eller har AIDS. Likförbannat berörde filmen Philadephia mig tex.)

Det jag menade var att filmen säkert är bättre om man är troende, och att "JAG" fann inget nöje i att se hur dom piskade och plågade en snubbe i ca 2 timmar med piskor med krokar på osv...liknande händelser sker dagligen runt om i världen och det är inget som jag uppskattar att titta på, att jag dessutom tycker att bibeln gud och jesus är bluff o båg gör ju inte att jag tycker att filmen är bättre.

Lillja 4-ever berörde mig i så fall mer än denna film och jag är inte en öststats tjej som blir tvingad till prostution...

men om "Pain makes me hot" så kan jag förstå att du gillade den :D
 
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top