blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag önskar att det var jag som sålt böckerna vi kan väl leka det
Självklart försvarar jag ingen här, undrade bara om detta att starta en tråd om saken var det bästa. Ett gammalt hederligt telefonsamtal hade kanske fungerat bättre.Rigge skrev:Ett halvår har han ju haft...
blom skrev:jag önskar att det var jag som sålt böckerna vi kan väl leka det
Emmi skrev:Han är ju ganska aktiv enligt hans senaste inlägg. Senast idag postade han ju nåt. Riktigt dålig stil.
det är braNoicE skrev:blompas fakturaindrivning anmäler sig
håkanolsson skrev:"..och skulle MAGO lura mig så söker jag upp honom....."
Den var skojsig
Jo, men det är ju inte alla här som använder PM. Därav alla "xxx har PM"-trådar. Äsch, strunt samma förresten. Vi får väl låta personen ifråga försvara sig iaf först och se vart det leder.d1ce skrev:Han har i princip ett inlägg per dag sedan i december, längre än så orkade jag inte kolla. Det borde väl betyda att man i allra högsta grad är aktiv som du skriver.
berggren_martin skrev:Jo, men det är ju inte alla här som använder PM. Därav alla "xxx har PM"-trådar. Äsch, strunt samma förresten. Vi får väl låta personen ifråga försvara sig iaf först och se vart det leder.
Att bryta ett avtal genom att inte betala är i vilket fall som helst mkt dålig stil.
Swedie skrev:Funderar på att om inte man ska ta och tillverka ett "betyg" system på medlemmarna, där man äver ser vilka som röstat vad på personen för att se till att folk inte bara skojar runt o sätter minus 10 i betyg eller nått.
T.ex ett "kommentarsystem". Där man betygsätter på en skala från 1-10 och sen även kan få lägga in en Kommentar om köpet/försäljningen.
Vore detta nått?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |