Blade 1134XX Fighter

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Motorn är på plats där den ska sitta nu bara dom främre motorfästena som ska svetsas på plats sen är det dax för bakramen att få smaka på vinkelslipen och tigen:)

Har inga bilder på det just nu men det kommer.

Cozy P

Medlem
Gick med
21 Sep 2006
Hoj
Honda VTR SP-1 -00
Klart att lusten kommer tillbaks alldeles straxt, vilket bygge, sjukligt grymt!!! :yoparty Du blir fighterkung till våren :tummenupp Det torde väl vara en rätt schysst drivkraft? :tuttar

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
såg riktigt bra ut det där. lite avis på dina meckar kunskaper och tillgång till garage och allt :p

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Klart att lusten kommer tillbaks alldeles straxt, vilket bygge, sjukligt grymt!!! :yoparty Du blir fighterkung till våren :tummenupp Det torde väl vara en rätt schysst drivkraft? :tuttar

Tack tack...jo den börjar komma tillbax nu, man är ju ledig tbå veckor över jul så då ska det börja hända saker.

:yoparty Nice bygge!!!!!

Det tackar vi för!

såg riktigt bra ut det där. lite avis på dina meckar kunskaper och tillgång till garage och allt :p

Ja endel har man lärt sig under åren men har aldrig skruvat med en hoj förut så det är lite nytt, man lär sig av misstagen så det är bara att pröva sig fram.
Ja garaget har varit väldigt användbart under åren, problemet nu för tiden är att jag har hojjen 5mil ifrån mig på veckorna så det blir inget gjort alls då:(

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Kul med ett till coolt bygge.
Har du fått i motorn ännu?

Jag får tillbaka min ram från alu-smeden strax innan jul å då jävlar ska det byggas.

Ser bra ut med r-1 röven.

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Kul med ett till coolt bygge.
Har du fått i motorn ännu?

Jag får tillbaka min ram från alu-smeden strax innan jul å då jävlar ska det byggas.

Ser bra ut med r-1 röven.

Jodå den sitter där den ska i dom bakre fästena, ska bara få hem tigen så jag kan svetsa dit dom främre fästen.

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Ja då kommer en liten uppdatering då, eftersom man är ledig i 2 veckor nu så blir det lite jobb på fightern tänkte få in den på pulverlack innan ledigheten är slut.
Det som har hänt nu är att motorn sitter där den ska uplinad med bakhjulet alla distanser är klara, fästena till lyste har kommit på plats bara dom främre fästena som ska svetsas om och det görs imorrn.
Bakramen är kortad och fast svetsad i ramen vart mkt bra om jag får säga det själv inte för högt, bakdelen med plasten på ligger jäms med tankens höjd.

Här kommer några bilder, har tyvärr inga med plasten på men det kommer innan helgen förhoppningsvis.

img4771300e1a2ca.jpg

img47713004d29a8.jpg

img47712ffea3a24.jpg

img47713009b4678.jpg

img4771301902e73.jpg

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ska du köra på clip on,s? ser brutal ut så iaf :tummenupp