H_____P
Trygghetsnarkoman
Nån som vet nån tankväska som passar bra på xmoton?
Nån som vet nån tankväska som passar bra på xmoton?
Hej, vill lyfta frågan kring prestanda på denna hoj, tidigare i tråden nämns det att den är slöare än KTM 660, men hur upplevs den jämfört med KTM 640 LC4 och Yamaha XT 660 X ? Jag har haft båda dessa och det vore kul och höra vad ni tycker.
Hej!
Har haft en xt660x som vart stulen Hade fram tills inatt en X-moto som också vart stulen
Hur som haver upplever jag X-moton som ganska markant piggare dock så är den svagare på låga varv än Xt:n
I övrigt är X-moton piggare på svängar och det känns verkligen att den har mindre kilon att släpa på. Men ska jag åka långt så är Xt mitt val.
Ktm har jag aldrig kört och kan således inte uttala mig om den.
Hej. har ni en trevlig vår alla BMW åkare? Tänkte bara dela med mig av lite bilder inför årets första tur med mina senaste uppdateringar. Har blivit 20 kalla men härliga mil. Jävligt nöjd med resultatet, vad säger ni?
Snygg! Trodde först att det var min gamla tills jag såg regnumret.
Hej!
Har en X-Moto och den är riktigt trevlig med BMW's kvalitetskänsla i reglage m.m. En liten men för mig viktig fråga; orkar någon ge mig lite hjälp med installationen av en tail tidy? Har köpt ett kit från R&G, men tycker det är bökigt att tyda instruktionen? Är hyfsat bra på engelska men momenten känns luddiga. Typ hur mkt man skall plocka ned och vilka sladdar man skall riva i. Enligt reklamen skall man ju inte behöva klippa/skarva i originalkablarna? Någon vänlig själ som bytt sin skylthållare till en likadan?
//Mvh Johan
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |