Satte på ett GPR slipon på hojen här o dagen...trodde aldrig jag skulle säga detta: men den låter FÖR mycket...db killer beställd
Hehe, du vänjer dig. Jag har Acrasystem och plockade ur Db-killern ... till en början var det jobbigt men nu tycker jag bara det är cooolt
Min hoj är till salu, om någon vet någon som är sugenOm avgasningsröret inte säljs med hojen är det redan paxat ... eller hur Johan
![]()
Här har du den
View attachment 312157
Tillverkade du den själv?
Hehe, du vänjer dig. Jag har Acrasystem och plockade ur Db-killern ... till en början var det jobbigt men nu tycker jag bara det är cooolt
Min hoj är till salu, om någon vet någon som är sugenOm avgasningsröret inte säljs med hojen är det redan paxat ... eller hur Johan
![]()
någon som vet om touratechs lilla pakethållare passar på en Xmoto?
http://shop.touratech.se/SE/Catalog/bmw/g_650_x/packvaskor_bagagehallare/01-049-0105-0.html
står bara att den passar till Xchallenge...men de har väl samma bak som Xmoton? Eller är det något som skiljer?
någon som vet om touratechs lilla pakethållare passar på en Xmoto?
http://shop.touratech.se/SE/Catalog/bmw/g_650_x/packvaskor_bagagehallare/01-049-0105-0.html
står bara att den passar till Xchallenge...men de har väl samma bak som Xmoton? Eller är det något som skiljer?
Vad åker ni med för däck? Orginal? Åkt bana med dem?
stenhårda orginal däck såklart de slits ju aldrig.
ska du åka gokartbana eller?
Precis, tänkte dra till Rörken på måndag.
om den blir skrot idag så vill jag ha pipan![]()
Har bytt fram drev till ett 15 drev istället för original 16. Visar min hastighetsmätare fel nu eller tar den värdena från hur långt hjulen snurrar? Min förra hoj tror jag mätte från växellådan så jag fick införskaffa en speedohealer. Vad tror ni?
Ingen aning ... Nu är hastighestmätare inte att lita på, men jämför med något annat fordon. Borde skilja typ 6% mellan 15 och 16.
Har fått på ny framstänka, skall bara fixa gaffelbensskydd också
View attachment 315240
skulle inte du sälja bumsen eller? hur var den på bana?
Jupp, annons ligger ute, hugade spekulanter gör sig besväret
Lite ovant och annorlunda jämfört med en Daytona, men kommer säkert gå toppen när man får kläm på det. Den är så hög, så långt ner till marken!
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |