BMW 650 Xmoto

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(
Satte på ett GPR slipon på hojen här o dagen...trodde aldrig jag skulle säga detta: men den låter FÖR mycket...db killer beställd

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Satte på ett GPR slipon på hojen här o dagen...trodde aldrig jag skulle säga detta: men den låter FÖR mycket...db killer beställd

Hehe, du vänjer dig. Jag har Acrasystem och plockade ur Db-killern ... till en början var det jobbigt men nu tycker jag bara det är cooolt :yoparty

Min hoj är till salu, om någon vet någon som är sugen :tummenupp Om avgasningsröret inte säljs med hojen är det redan paxat ... eller hur Johan :D

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(
Hehe, du vänjer dig. Jag har Acrasystem och plockade ur Db-killern ... till en början var det jobbigt men nu tycker jag bara det är cooolt :yoparty

Min hoj är till salu, om någon vet någon som är sugen :tummenupp Om avgasningsröret inte säljs med hojen är det redan paxat ... eller hur Johan :D

Jag jobbar dock kväll tämligen ofta och kommer hem vid tre tiden på natten...för grannfriden så är en db killer ett måste...

Xmotojohan

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2008
Hoj
bmw g650xmoto

jepp:tummenupp

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
Har bytt fram drev till ett 15 drev istället för original 16. Visar min hastighetsmätare fel nu eller tar den värdena från hur långt hjulen snurrar? Min förra hoj tror jag mätte från växellådan så jag fick införskaffa en speedohealer. Vad tror ni?

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Har bytt fram drev till ett 15 drev istället för original 16. Visar min hastighetsmätare fel nu eller tar den värdena från hur långt hjulen snurrar? Min förra hoj tror jag mätte från växellådan så jag fick införskaffa en speedohealer. Vad tror ni?

Ingen aning ... Nu är hastighestmätare inte att lita på, men jämför med något annat fordon. Borde skilja typ 6% mellan 15 och 16.

Har fått på ny framstänka, skall bara fixa gaffelbensskydd också :tummenupp

4827892124_97472ef765_b.jpg

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
skulle inte du sälja bumsen eller? hur var den på bana?

Jupp, annons ligger ute, hugade spekulanter gör sig besväret :)

Lite ovant och annorlunda jämfört med en Daytona, men kommer säkert gå toppen när man får kläm på det. Den är så hög, så långt ner till marken!

Xmotojohan

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2008
Hoj
bmw g650xmoto
Jupp, annons ligger ute, hugade spekulanter gör sig besväret :)

Lite ovant och annorlunda jämfört med en Daytona, men kommer säkert gå toppen när man får kläm på det. Den är så hög, så långt ner till marken!

har bara kört bana med min gamla trajja ,den var ju sjukt lättsvängd men xm är nog strået lättare ändå ,har kört lite grusväg med xm sjukt kul du borde prova när du kan.
:yoparty

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...