Fastfreddy
Ny medlem
Tack, de såg ganska vettiga ut. Svårt det där att ha sportig hoj men viljakunna fara på lite längre turer. Speciellt om man ska köra i allväderställ och ta med sig skinnställ till bandagar.
Highsider Victory är grymt snygga speglar och beställde till min Z1000 07:a och finns med passande styrändar. Riktigt bra finish och kvalitet dessutom.
Highsider Victory är grymt snygga speglar och beställde till min Z1000 07:a och finns med passande styrändar. Riktigt bra finish och kvalitet dessutom.
Vibrerar de inte tokmycket? Såg nån annan styrändsspegel men som hängde under, Café racer-style, och de verkade vibrera ordentligt.
Tändningen på min pajade plötsligt förra sommaren när jag var på väg till Norge. Plötsligt när jag skulle stänga av hojen vid en paus så funkade det inte. Inget hände när man vred om nyckeln. Var tvungen att använda "dödaren" för att få av motorn. Vid längre stopp (mer än 10min) fick jag skruva av sadeln och lossa batteriet. Rätt många sådana stoppa under 5dagars tripp i Norge...Jävligt segt.
Väl hemma lämnade jag in den hos Bike. Bytte hoj i samma veva (S1000xr). Gamla hojen tog 2 månader att fixa pågrund av att leveransen av reservdelen dröjde.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |