Va roligt! En farbror till som ska köra S1000rr
Va roligt! En farbror till som ska köra S1000rr
Nej, inte i år tyvärr. Men det verkar bli Sachsenring i mitten på september.
Skulle mer än gärna prova den på bana, gärna långa snabba svängar, fick omgående förtroende för hojen.Bra och saklig recension!
Och du har inte testat det hojen gör överlägset bäst: banåkning!
Jag håller med om quickshiften, jag använder den inte heller på gata men på bana är den perfekt då det bara är att hålla fullt och peta i kugg efter kugg.
Det är också på bana som slirkopplingen gör nytta, på gata är den lite overkill tycker jag.
Skulle mer än gärna prova den på bana, gärna långa snabba svängar, fick omgående förtroende för hojen.
Finns det nåt roligare än att hänga och dingla på sidan med knäskrap i 200+ ?
- Ni är galna!
Just det, glömde en grej, det var kul att panga på och sen bara kasta sig på bromsgreppet, helt odramatisk jävlaranammabromsning.
Ovant, men kul
Plötsligt händer detErkänn att du e lite sugen! Men för att vara ärlig så är det inte bästa hojen på gatan, bana är nästan ett måste som delmål om man skall lägga pengarna på den här hojen. Du har rattat bland det bästa som finns på gatan så jag vet att du vet. Men "farbror" kanske skulle kunna tänka sig lite bana tillsammans med andra farbröder på gamla dar?
Tänkte åka o kolla på denna imorgon http://www.blocket.se/helsingborg/Bmw_s1000rr_1ars_gar_fri_frakt_41120214.htm?ca=23_10&w=1
Tips på vad som bör kollas extra osv?
Den är import men recalls försäkring osv kommer vara samma alternativ som en svensksåld enligt försäljaren.
Tänkte åka o kolla på denna imorgon http://www.blocket.se/helsingborg/Bmw_s1000rr_1ars_gar_fri_frakt_41120214.htm?ca=23_10&w=1
Tips på vad som bör kollas extra osv?
Den är import men recalls försäkring osv kommer vara samma alternativ som en svensksåld enligt försäljaren.
I pris mot svensksålda så står den lite väl högt, ska kolla på den imorgon och se vilket pris den hamnar på.
Skummat igenom tråden och verkar vara vevhusventilationen, tippsensorn och på dem tidiga 2010orna kamaxeln
Hej tänkte bara höra om det finns någon som har, typ verkstadsbok. Så man kan få på pdf fil eller något.
Hade varit grymt och få tag i det så man vet vilket moment alla bult ska dras i.
Om någon har detta så får han/hon gärna lägga upp det.
Tack på förhand om någon har detta.
Fin bild! tycker det ser torrt ut!?, men det kanske är mina "beer googles"
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring