Ett knep är att bromsa mindre så går det fortare in i kurvan!
Hmmm... det borde jag ha tänkt på tidigare, det är ju busenkelt!
Ett knep är att bromsa mindre så går det fortare in i kurvan!
Jag har tagit bort slacket. Det blev absolut bättre, men det är fortfarande lite ryckigt. Speciellt på lägre växlar. Kan man göra något med drivpaketet för att få cykeln mer "smooth"?
Jag brukar växla utan koppling och då går det, kanske har något med kopplingen att göra?
Över 20 man har anmält sig via pm/mail och jag har inte ens hunnit få ut mailet än, som det ser ut nu är alla samarbetspartners vi pratat med hittills säkrade! Och vi har typ ett halvår på oss att bygga våra dagar till de bästa Sverige sett!!! (Ja, lite storhetsvansinne, jag vet - men det lutar faktiskt åt det håller)
Hälsningar från en glad Peter Pan.![]()
Över 20 man har anmält sig via pm/mail och jag har inte ens hunnit få ut mailet än, som det ser ut nu är alla samarbetspartners vi pratat med hittills säkrade! Och vi har typ ett halvår på oss att bygga våra dagar till de bästa Sverige sett!!! (Ja, lite storhetsvansinne, jag vet - men det lutar faktiskt åt det håller)
Hälsningar från en glad Peter Pan.![]()
Tack ska ni ha!
För kännedom så har jag nu PM:at o mailat större delen av alla som är reggade som ägare av en S1000RR här på SH. Kom inte åt alla tyvärr pga krånglande sökmotor, men budskapet är definitivt ute.
Maila eller PM:A mig direkt om ni inte har gjort det o ange Namn, nick här på SH och mailadress så har ni förtur när betalningsmailet går ut.
Det ser väldigt bra ut men jag ger mig inte förens anmälningsavgifterna är inne....![]()
Jag är en av de som fått PM av dig. Jag tycker det låter som en kanonkul ide, och självklart är jag intresserad av att hänga med på denna bandag. Kan bli hur kul som helst.
Som en extra bonus fick jag syn på denna tråd som jag inte kände till att den fanns.
En aning offtopic, men.
Behöver tips på att övertyga regeringen(frugan) att jag behöver min S1000RR.
Orsaken är att hon är rädd att olyckan ska vara framme osv osv.
Hjälp mig nu bröder, ni brukar alltid ha lösningar på allt!![]()
Tillbaks till topic...
Vart köper man en handbok? Northbike skickade varken med handbok eller servicepapper när jag köpte hojen förra året. Får till svar att det slarvats bort.
Någon som har koll på om Akrapovic Titanium systemet klarar Gelleråsens db krav? Skulle vara helt underbart om jag slipper byta till orginalpipan på S1000RR bandagarna som troligtvis kommer bli min första bandag om jag inte hinner peta in någon tidigare.![]()
En aning offtopic, men.
Behöver tips på att övertyga regeringen(frugan) att jag behöver min S1000RR.
Orsaken är att hon är rädd att olyckan ska vara framme osv osv.
Hjälp mig nu bröder, ni brukar alltid ha lösningar på allt!![]()
Det enkla svaret är naturligtvis att köpa en till henne också![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |