Kunde inte låta bli att stjäla en bild från MickeR:s garage - sjukt läcker!
Det är ju tur att han inte kör med ökenkamouflage, då hade man aldrig hittat igen den i sandfållan
Kunde inte låta bli att stjäla en bild från MickeR:s garage - sjukt läcker!
Det är ju tur att han inte kör med ökenkamouflage, då hade man aldrig hittat igen den i sandfållan
Akrapovic helsystem säljes eller bytes mot ett annat helsystem som är mer lämpad att ha på bandagar.
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=68279
Kan du inte byta slutburk o få det lite tystare? (Antar att det är det du vill...)
Det är precis det jag vill.. eller rättare sagt min kompis. Men vi vet inte om det går. Har ställt den frågan här i tråden, men har inte fått några bra svar som kan leda till att lösa problemet. Har mailat till Akra också, men de svarar inte ens. Tyvärr går det inte att montera DB killer i den och den låter som en F1 bil typ om inte värre.. Vet du hur vi ska gå till väga? Vi hoppades också på att kunna byta själva slutburken men som sagt inte fått några svar på de ställen vi har frågat.
Skön film om en kille som kör race i usa med en S1000. Kul att se lite mer verklighetsnära racing.
Edit; han verkar vara kanadensare och han har flera filmer på tuben.
Tack för en schysst länk för att bota söndagsångesten. Lite småsuspekt film, men helt ok Inte så mycket racing men ska kika igenom de andra han har lagt upp.
Det är precis det jag vill.. eller rättare sagt min kompis. Men vi vet inte om det går. Har ställt den frågan här i tråden, men har inte fått några bra svar som kan leda till att lösa problemet. Har mailat till Akra också, men de svarar inte ens. Tyvärr går det inte att montera DB killer i den och den låter som en F1 bil typ om inte värre.. Vet du hur vi ska gå till väga? Vi hoppades också på att kunna byta själva slutburken men som sagt inte fått några svar på de ställen vi har frågat.
Skicka ett mail till Motaction.se. De är racekunniga, har bra priser och hjälper er om de kan. Kan inte de hjälpa dig, så skicka ett mail till Tony på motodex.eu. Lite dyr men kunnig på racing och trevlig. Han bor i tyskland men kommer från England.
Lycka till!
Watch out, here we come!
Va fan
Har ni snö eller?
Hade man haft Sandmans plånbok Så hade jag köpt en uppsättning Polidomkåpor till, har lite idéer....
Kul för dig. Verkligen.
.... Den här moderatorn som börjar på Peter som har gått ner på kvartstid för att han måste åka över hela Europa och köra/utvärdera lite banor och ha möte med BMW Sverige och sköta S1000 RR tråden är det inte dags för honom att byta nick till Peter Von Anka snart va va /M
Eller Peter von Bayerische Motoren Werke?
Förresten, nu när du ändå är i tråden: är du lika nöjd med dina carbon lorraine c59 fortfarande? Jag tänkte prova något nytt när min nuvarande uppsättning originalbelägg är slut och efter någon timmes googlande verkar de där beläggen rätt heta.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|