Hej,
Nu är det dags att anmäla sig till årets höjdpunkt igen! BMW S1000RR/ HP4 bandagar med Cachback racing går av stapeln på Gelleråsen måndag och tisdag den 4-5 augusti 2014!
Alla som var med förra året har fått ett mail om detta precis och de sitter på första parkett för årets platser, men nu måste ni nya S1000RR/HP4-piloter hänga på också. Vi satsar stenhårt på att fylla 60 platser med BMW S1000RR och HP4r detta år och som förra året kommer det bli två dagarna med grym körning, grillkväll däremellan och super service från Bactor racing m.fl. Vi vågar lova skön pausunderhållning och lite överraskningar också!
Liksom förra året är det Cashback racing med Niklas Cajback och Björn ”Klotgren” Nordgren m.fl. som håller i själva bandagen. Själv har jag som inbiten BMW S1000RR förare gett mig den på att få er allihop att komma dit och jag skall försöka samordna alla som skall ta hand om er och göra dagarna till den bästa bankörningen i Sverige 2014. Det vore mycket roligt om så många som möjligt här kommer. Ni vet hur lyckat det var förra året och detta år är ribban satt lika högt, jag lovar!
Alla som kör S1000RR eller HP4:a är välkomna. Upplägget är i grund och botten Cashbacks bandagar, 3 grupper med hastighetsindelning. Rutinerade förare och tävlande kommer att ge tips och hjälp med din körning och rent mekaniskt så finns det både förare, instruktörer och mekaniker på plats med erfarenhet från S1000RR. Och ja – det kommer finnas Pro Superbikeförare att ta rygg på – var så god och lycka till! J - men du som precis har köpt din S1000RR är lika välkommen, det finns all hjälp du behöver för att få en bra start med nya hojen eller om du är ny på bana. Dagarna är formade för att alla skall ha riktigt kul.
Jag hoppas att ni vill komma och så här gör ni för att vara med;
Anmälan sker via mail till mig där du anger ditt namn, kontaktuppgifter, ev. nickname på SH och e-postadress. Därefter kommer du få ett mail med instruktioner för anmälan, betalning och mer detaljerad information osv.
Priset är 2500 kronor, vilket inkluderar ett paket med 2 bandagar, middag mellan måndag och tisdag, föreläsningar och div mervärden som du märker om du kommer!
Alla BMW S1000RR/HP4 hojar kan delta så länge de är i säkert skick. Gatmodeller och racehojar. Ljudkrav enligt Gelleråsens normala krav, försäkring gäller troligen inte, kontrollera själv med ditt försäkringsbolag om du har en gathoj.
Mail med anmälan om intresse skickas alltså till: peterpan@live.se.
Uppdatera dig här i tråden eller på Cashbacks bandagar i forumet för bandagar.
Kom igen nu! 15 platser är sålda fram till och med sista januari så lägg i "Slick mode" och anmäl er!
Trådlyft och info dags datum ger över 25 anmälda på några dagar - 6 månader innan eventet!!! Kom igen nu, anmäl er!