Vore kul o jämföra var man kör sämst, även om de e snigeltempo..
Keft! Jag mäktade bara med 1.20 förra året!
Vore kul o jämföra var man kör sämst, även om de e snigeltempo..
Keft! Jag mäktade bara med 1.20 förra året!
Mitt hoppykonto är redan tömt sen länge. Trixet här blir ju att övertyga frugan om att vi ska spendera de gemensamma pengarna OCKSÅ. Jag ser det som en utmaning. Men med rätt argument, då är hon försvarslös .
Jag var egentligen bara intresserad av om nån kan berätta om den upplevda skillnaden om man går från original fälg till en lättare variant.
-Du har nu börjat växa ur de svenska småbanorna. Hädanefter kommer allt banåka att bli dyrare å dyrare.Nu är man på plats, men vad fort det går på sådanahära storbanor. Imorgon är det vår tur att intaga banan. Förutsättningarna ser bra ut.
Höll på och vinter-smekte hojen lite i garaget när jag upptäckte att det excentriska bakdämparfästet är vänd på min beggade 2010:a. Läste någonstans att det skulle vara bra skit om man vill att hojen ska svänga in i kurvorna lättare och då mest på bana. Det gör den dessutom 10mm högre.
Kort som jag är (ca:169) så är denna cm kanske mer intressant för mig än snabba kast in i en kurva då jag ändå är nybörjare vad gäller banåkning. Så om ni tänker er in i min situation. Kommer jag känna stor skillnad förutom att jag får en lägre och kanske lite stabilare hoj?
Redeigerar då jag nu inser att det ovan var helt osammanhängande.
Frågan är alltså: Om jag vänder tillbaka den brickan och återställer den till standardläge. Kommer jag märka stor skillnad?
Frågan är alltså: Om jag vänder tillbaka den brickan och återställer den till standardläge. Kommer jag märka stor skillnad?
Hoppas nån kan hjälpa mig =)
Har lite problem även om jag inte hunnit kolla så extremt mycket på det. Men oteknisk som man är vet jag att detta kommer ge gråa hår.
Har installerat andra blinkers på hojjen. Fram gick bra, men när jag monterade i bak så dog lampan till skylthållaren. Var tvungen att bryta och tänkte ge mig på detta igen men så googlade jag lite och hittade detta.
Note: Due to BMW's 1 piece main wiring connector that controls the left and right turn signals as well as the license plate light, there is no way to utilize these turn signals while the OEM rear fender/harness is attached. This means you will lose your license plate light connection. We highly recommend to purchase our fender eliminator kit to go along with these turn signals because it comes with its own LED license plate light.
Bör tilläggas att jag inte har kvar orginalhäcken utan R&G fender eliminator.
Vad innebär det? Nån som direkt vet vad problemet är och hur man löser det?
Själv fick jag hjälp med sag settings men förhoppningsvis så kan denna youtube och manualen vara till hjälp;
http://www.youtube.com/watch?v=VIFRtMC4jug#t=205
Här är en till dock med en något hysterisk produktplacering .
http://www.youtube.com/watch?v=FjGgq1z9zbo
Kör du med den setupen på racehänget?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |