Hjälp! Står i depåbox på gelleråsen och BMW startar inte... Får felkod VDS! Har inte varit omkull och testat att rycka minuspolen men problemet kvarstår, vad göra?
Jag undrar om det är någon som vet vart man kan få tag på ett fäste så att man kan behålla original skjutspinnen och fästa akra systemet i ??
Tackar! Sensor säkringen
Generellt skall du ha ett par kraschpuckar som sticker ut så lite som möjligt, eftersom långa kraschpuckar riskerar att "greppa" på curbs, trottoarkanter mm och skada motorfästet som de sitter i.
Detta gäller framför allt bana. Kör du bara gata kan jag tänka mig lite större puckar, tex R&G, eftersom de räddar lite mer vid en vanlig "tapp" av hojen och om man kraschar på gata så går normalt så mycket annat sönder ändå eftersom det inte finns avåkningszoner… ;-)
Kör Alpha racing själv.
Edit: Det var väl någon här som sålde R&G puckar för halva pengen?
hej
är i desperat behov av en bikeplastbåt till orginalsystem någon som har en som vill bli av med den??
Varken grevens eller bactor har hemma
Har kollat runt i tråden och kommit fram till att min startknapp bråkar med mig efter tre dagar på Gelleråsen. Batteriet är fullladdat och allt slår igång som det ska när jag vrider på tändningen.
Är det någon som vet hur man skruvar isär startregalget
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |