Sitter här och söker efter grejer till bmw`n. Får den först v:24 men endå
Har kollat lite efter bellypans men verkar som man måste ha racesystem annars måste man kapa sönder dom? Vore snyggt att gömma katalysatorn tänkte jag.
Ser att många har tonat kåpglas med, det ser ju bätte ut men inte hittat nån bra sida där man kan beställa. Och en liten dum fråga, men ser man inte sämre med tonat kåpglas? Eller man kollar kanske inte genom det så mycke. (Min första kåphoj)
Skylthållare är beställd iaf
//Kalle
Kolla bakåt lite i tråden, där finns bilder på en "extrakåpa" som tar hand om klumpen under motorn så den inte syns. Helt ok. Annars bläddra bland trådarna på första sidan/inlägget, där finns det mycket bellypans/magkåpor/båtar av olika slag!
Vilken färg har du på hojen? Kan se coolt ut med mörkt glas till svart, grön o gul hoj, men inte till den vita. Smaksak.
Om du tänker köra över 180 km/h så har du nytta av att kunna ligga ned bakom kåpglaset o se igenom, men det gäller framför allt racing o då rekommenderar jag ett högre kåpglas som tar bort mer vind i alla fall! Kortare bitar på landsväg som går fort fungerar med lågt glas. Har jag hört...
Så resultatet är alltså att köpa 2 nya kåpglas! Grattis!
Last edited: