niohundrasexton
Jag har aldrig haft någon hoj från Asien
- Undrar hur dom ska få ut 50 hästar ytterligare, för det lär behövas om de ska häng med på rakorna.
- Dom kanske kan få den att varva 19 000 rpm. Då blir det nog mer mos i grejerna. Men de kanske gör en BigBanger oxå.
Ska bli kul att se hur det går. Blir lite roligare att se på Moto GP tävlingarna nästa säsong: Alexander Lundh i Moto 2 och Edwards på BMW i Moto GP!
Alexander Lundh ska bli skitkul, hoppas vi.
Beträffande MotoGP så gissar jag att det blir 2 race i 1. Fabrikshojar i första gruppen och CRT-hojar i den andra, i vilt slagsmål om att komma i fatt den sista fabrikaren.
-Ja, det kan till och med bli så, att andra gruppen blir roligast.Men det kan ju faktiskt bli kul! Grym prestige att hinna ikapp sista MotoGP hojen med fabriksstöd! Gillar BMWs underdog-situation; ingen gnäller om de inte ligger på topp (inte i början av säsongen i alla fall) och jubel om de placerar sig bra.
Jag satt med min ajjfåån på muggen idag och slösurfade på lite olika forum via tapatalk, och hittade en tråd i ett s1000RR forum från UK/USA. Där påstod TS att det fanns ett kit där man kunde gå in i hojens ECU och ta bort wheeliecontroll när du kör i raceläget tex men ha kvar DTC osv. Fanns två sätt, antingen så köper man en Race ECU, eller så går man till BMW verkstaden och får hojens ECU upplåst, men att man då får skriva på ett papper om att inga garantier gäller. Verkar vara ett system som är intressant. Men då med en race-ecu dock
/Try
- Man kan få hemorrojder om man surfar på dass.
...+ att sitta 00.35 en tisdag natt och drömma sig bort mot våren via ett forum angående S1000 RR då måste man börja söka hjälp, eller helt enkelt bara ställa på knarren och ge sig ut...
...+ att sitta 00.35 en tisdag natt och drömma sig bort mot våren via ett forum angående S1000 RR då måste man börja söka hjälp, eller helt enkelt bara ställa på knarren och ge sig ut...
Man måste ju ha lite roligt ibland PeterDu kan wheela i 5 sekunder och i upp till 23 graders lutning utan att slå av några funktioner i Slickläge - längre får du inte hålla på, då blir du omkörd!
- Man kan få hemorrojder om man surfar på dass.
- Kan man sätta PIRELLI DRAGON SUPERCORSA på våra maskiner? Dom finns inte med i rekomendationerna på mynetmoto. Det är ju gott fäste i dem.
- Jodå, det går att köpa på www.mynetmoto.com . Det har jag gjort många gånger. Hörde för ett par år sedan att de inte tillverkas längre, men de fanns visst, så sent som för ett knappt år sedan och de var inte gamla. Då, skall tilläggas.De görs väl inte längre? Vad är det för datum på dem?
- Jodå, det går att köpa på www.mynetmoto.com . Det har jag gjort många gånger. Hörde för ett par år sedan att de inte tillverkas längre, men de fanns visst, så sent som för ett knappt år sedan och de var inte gamla. Då, skall tilläggas.
Annars funderar jag på "DIABLO SUPERCORSA SP"........men skulle "Dragon Supercorsa" funka?
-Hmmm... Jag är lite svag för Pirelli. Har kört på dem de senaste 10 åren. Åsså vill jag ha nått bra på Mugello i påsk.
Jag brukar inte få ihop så många landsvägsmil på året, 100 kanske. Det blir inte så många banmil heller, för den delen. 3-5 bandagar kanske.
Metzler har väl nära samarbete med Pirelli, va´?
Det är tamejfan en djungel, det här med däck.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|