Fint
Inte alls avundsjuk. (ironi)
Hade jag haft din plånbok så hade jag kunnat stå på den istället för en pall när jag bytte batteri i brandvarnaren
kanon, men saknas det inte något ??
Åfan, är förspänningens justering hydralisk. Det var ballt, trodde att var någon typ av kugg försedd vajer.
Edit: @Peter. Fegis!
Jag dörHon var för ung - det var bara därför jag ballade ur!!! (Eh, det inlägget tolkas säkert korrekt...)
Jag dör
Edit: För de som undrar, så var det en jätterolig BMW reklam för begagnade bilar.
Kan pm,a.
Nja, du kanske menar det som ligger i den lilla svarta säcken, där bara bara vredet för den hydraliska förspänningen hänger ut i en röd slang? Sen fattas det typ en hel motorcykel men det var nog inte det du menade...
Klappade ihop gaffeln direkt o släppte ned den stackars cykeln från taket, så den slapp hänga där som en gammal taklampa...
I morgon blir det till att rycka bort orginaldämparn bak!
....japp det var det jag menade, vill ju ha koll på dig så du inte ballar ur för det där därbak..*hur det nu tolkas i denna tråd*
Har inte gjort det själv, men jag tror att man behöver tilta bakramen uppåt.Har du bytt än? Får man loss orginaldämparen bak utan att lossa bakram o tank?
Har du bytt än? Får man loss orginaldämparen bak utan att lossa bakram o tank?
Har någon av er använt en gopro på er bimmer? I så fall, vart fäste ni den för att få bästa bilden och vilket fäste använde ni? Bästa vore ju om man kan se instrumenten också, inte bara vägen.
Jag kollade bakhjulet idag och det verkar så enkelt som att jag drog muttern lite för hårt.
Har lite funderingar på orginaldäcken som sitter på hojen, tror det är Conti Race Attack. Funkar de däcken eller är det svårt att få upp tempen i dem? Vill ju inte byta däcken direkt när jag hämtar ut den.
Jag tillhör den lilla klicken hojåkare som inte äger någon kamera (har förbannat bra minne istället). Min högst personliga åsikt är att filmer från tanken med instrumenten i förgrunden är tämligen tråkiga att titta på. Enda syftet med sådana filmer är ju för att få reda på hastigheter på olika banpartier för att se förbättringar. Men det har man ju logger till eller hur (men inte jag).Har någon av er använt en gopro på er bimmer? I så fall, vart fäste ni den för att få bästa bilden och vilket fäste använde ni? Bästa vore ju om man kan se instrumenten också, inte bara vägen.
...SNIPP...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |