niohundrasexton
Jag har aldrig haft någon hoj från Asien
-Den ser likadan ut som din!
-Den ser likadan ut som din!
Ha, ha - nja, det är en bild tagen från nätet bara. Tyckte det var lite tyst här på tråden så tänkte jag skulle reta upp er andra lite o pynta med en skön bild!
- Nja, jag tänkte på kalendern, hur den ser ut.
Ahaa - du tänker sååååå Självklart, att jag inte fattade det...
Ja, kul ska vi ha! Har ni hämtning av hojarna i Gbg också eller kör du den till A-torp själv?
!
-Ja, kul ska det bli.
-Erbjuder Fiver hämtning i Göteborg?? Det visste jag inte. Hur mycket extra kostar det?
Annars hade vi nog tänkt, i den mån vi tänkt, att ta ner dem till A-torp den 31/3, vilket är sista dagen.
- Ja, så får det bli.Vet inte, det kanske bara är från Stockholm eftersom det är lite längre och det verkade vara 5-6 stycket häruppifrån. Från Stockholm kostar det ca 1000 kronor enkel resa för transporten, men vi räknade på det och det lönar sig. Annars måste man lägga en hel dag, helst två gubbar, och rätt mycket pengar i soppa för att lösa det själv.
Men ni har ju lite närmare så då skulle nog jag åkt själv också.
Snacka om marknadsföring av S1000RR - från NIKON!? (Inte illa pinkad kvalitet på kameran, om verkligen allt filmades med deras nya D800...)
.........inte är BMW ifall man nu, gud förbjude, skulle få för sig att byta hoj någon gång i framtiden.
- Nja, en Ducati 1199 Galenpanna kan man väl byta till nån gång, kanske....när dom visat var de går för.
Jag var rätt sugen på en men insåg ganska tidigt att jag var lite fel ute med tanke på att jag knappt kört full gas med BMW:n än. Tror inte jag behöver mer effekt för att bli snabbare än på ett tag
- Samma här. Köpte min s1000rr i oktober förra året så jag han precis få gjort första service och med den få bort varvtalsspärren. Trimnyckeln monterade jag oxå men då var det för sent på året för att gasa. Det ska alltså bli väääääldigt spännande på Mugello i påsk.
Så vi ses på Mugello? Kul!!
I sann BMW-tradition från bilsidan dyker det säkert up en X1000RR snart också
Jag bestämde mig angående laptimer tillslut; det fick bli en Starlane GPS-3. Jag kom på att det är rätt smidigt att ha en som inte är BMW ifall man nu, gud förbjude, skulle få för sig att byta hoj någon gång i framtiden.
Har beställt en GoPro Hero också så det ska bli kul att testa om det verkligen funkar att lägga in info från laptimern i filmerna.
- Samma här. Köpte min s1000rr i oktober förra året så jag han precis få gjort första service och med den få bort varvtalsspärren. Trimnyckeln monterade jag oxå men då var det för sent på året för att gasa. Det ska alltså bli väääääldigt spännande på Mugello i påsk.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|