Du har ju gott om plats åt mig synd att du drog utan att höra av digFörra veckan körde jag ned hojen och parkerade husbil och hoj i Almeria. Försesongs träningen börjar med almeria den 14/2 - 17/2 sen en lång väntan tills mitten av mars då blir det 4 dagar till, även dessa med greven. Sen får man se - lite skidåkning på vägen hem eller kanske mer banåkning vi får se.
Vilka mer i tråden har planer i Spanien?
Förra veckan körde jag ned hojen och parkerade husbil och hoj i Almeria. Försesongs träningen börjar med almeria den 14/2 - 17/2 sen en lång väntan tills mitten av mars då blir det 4 dagar till, även dessa med greven. Sen får man se - lite skidåkning på vägen hem eller kanske mer banåkning vi får se.
Vilka mer i tråden har planer i Spanien?
Vet att Zacke hittade en sida med bra Kinakåpor där de hade till vår hoj. Vi får kolla med honom! Ta det lugnt med moppeåkandet i Thailand, det är inte helt ofarligt om man ser till statistiken!
Kul att höra av dig annars!
Här är lite vi filmade från almeria i februari, får man se om jag kan slå det i år
http://m.youtube.com/watch?v=IYVj6K7ezxU
Tillbaks i Tokyo efter 4 veckor i Stockholm. Passade på att köpa ett set med krasch skydd från Andy på Banhoj.com när jag var hemma. Inte monterat på det ännu. Köpte även originalväskan som passar på passagerarsätet, passar bra men ser gigantisk ut.
Satte däremot dit ett nytt högre kåpglas från Zero Gravity. Valde den högsta modellen "corsa" och blev nöjd med resultatet.
Körde en 40 mila tur i lördags igen. Börjar bli kallt även här när man kör upp i bergen och jag önskar att hojjen hade värmehandtag. Går att eftermontera för ca 5000:- men det känns lite dyrt.
Satt på en HP4:a i BMW World idag och den hade handtagsvärmare så det är ju ytterligare en anledning att byta
Satt på en HP4:a i BMW World idag och den hade handtagsvärmare så det är ju ytterligare en anledning att byta
....KÖP KÖP ! Det är snart jul, något måste du unna dig.......
Kul att du frågar ;-) Min står, eller ja, leviterar är vad den gör. Har monterat på det senaste i hojtillbehör, supraledare!
Det är det senaste man ska ha! Alla riktiga tävlingsförare använder det.
Men innan detta så lät jag injicera nanorobotar i motorn för att ta hand om delar som behöver vård, iom detta beräknar jag få ut 40-50 hästar till någon gång i april när de jobbat klart för att sedan omvandlas till olja av sällan skådat slag.
Då jag även tycker att vård av det yttre är viktigt så har jag applicerat ett lager av grafen för att förhindra att något elakt damm skadar lacken.
Bensin och oljelukt är ju inget jag gillar så givetvis har jag en jungfru som kommer förbi en gång om dagen för att strö rosenblad över hojen.
Men det jobbigaste var att söka upp ättlingar till Johann Strauss. Detta för att få lite
autenticitet i framförandet av An der schönen blauen Donau. Som de spelar för hojen till vinterdvalans slut.
Hört att andra slarvar med detta, men det kanske bara är jag som är onödigt noggrann?
Detta i stället för att byta hoj vilket inte känns ekonomiskt oförsvarbart.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|