Någon som vet om alla hade samma standardutrustning, som typ dtc etc, eller fanns det tillval 2011?
DTC var nog inte standard 2011, fast de flesta jag har sett har valt DTC och Quickshifter. Enda som var standard var ABS.
Någon som vet om alla hade samma standardutrustning, som typ dtc etc, eller fanns det tillval 2011?
Okay, tackarDTC var nog inte standard 2011, fast de flesta jag har sett har valt DTC och Quickshifter. Enda som var standard var ABS.
Skumt det där, kan ju vara så dom utan ABS har varit banhojar, då ABS inte behövs.. Men va vet jaHar sett några hojar i Tyskland och även en Acid-green 10´a som var till salu i Skåne för ngt år sedan som saknade ABS. Så jag är rätt övertygad om att det inte var standard. Kan ju även vara så att det var standard på sv-sålda hojar.
Du tror inte att dom bara glömt att uppge att den har det då?Den här tex ser ut att sakna ABS:
http://suchen.mobile.de/motorrad-in...ike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT
Larm och handtagsvärmare var också tillval, i alla fall på min 2012..Någon som vet om alla hade samma standardutrustning, som typ dtc etc, eller fanns det tillval 2011?
Du tror inte att dom bara glömt att uppge att den har det då?
Ahaaa, tackar för svaret, då ska jag sätta på handtagsvärme på minLarm och handtagsvärmare var också tillval, i alla fall på min 2012..
Sen ändrades ju chassi/motoregenskaper mm ganska ordentligt på -12, kan vara värt att tänka på vid prisjämförelse.. Hur som helst underbara hojar!
Fanns det någon annan färg att väljaDet känns inte ok att du valde samma färg som mig Nä skojar bara, den är riktigt fin!
Har det blivit något godis till den än? Jag köpte R&G krashpuckar, HP kopplings, bromshandtag och Techbike skylthållare.
/Try
Ja ska du laborera med bryttider så e d plusen du ska ha. Annars e liten kanonTja!
Tänkte kolla om nån här har erfarenhet av HM quickshifters på sina S1000RR.
Testat Super Lite? Eller HM Plus?
Seriöst så kör jag inte så mycket bana.. men va med om en sjuk grej.
Bryttiderna på orginal quickshiften är helt mongo. 1/100 så är bryttiden typ 1 sekund eller mer.
Körde på bakhjulet. Skulle växla på slangen från 2an till 3an. Men bryttiden va så lång att hojen typ dog... for i backen stenhårt med framhjulet, och just då kommer MAX EFFEKT på 3an.
Helt sjukt att jag inte slog runt.. va långt över balanspunkten och tänkte släppa hojen men jag kunde bromsa tillbaka den som tur är haha.
Ska imorgon montera på HM.. vill ha så korta bryttider som möjligt som är safe. Kanske bäst att köra PLUS då.
Ja verkligen, men men, dyker väl upp nån igen
Jaså, jag är en novis i ämnet. Jag trodde att det var de övre spridarna som gjorde större delen av jobbet. Och de undre, inte utifrån (piggyback) kunde påverkas särskilt mycket. Men jobbar man med detta så antar jag att man har bättre koll på det än vad jag har ;-)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |