Kratoz
Gudomlig sporthojare
Går man på SBAB's sänkning idag med 0,2% på 3-mån så blir det nog som du skriver.Jag är inte så säker på de.. Mer troligt me 0,25%
Går man på SBAB's sänkning idag med 0,2% på 3-mån så blir det nog som du skriver.Jag är inte så säker på de.. Mer troligt me 0,25%
Kanske lagom till mitt bundna förfaller = mikroskopisk skillnad.0,25% it is.
Med "öppning" för dubbelsäkning senare...
Jag har fått bäst av Länsförsäkringar, tror svårt att säga vem som ger er bäst.Våra lån (vi har rätt många) går ut nu i slutet på december, förutom ett par som går ut i februari. Ja, jag vet att jag är sen på bollen om att kolla runt om man ska byta bank eller inte. Vi hade en suverän bankkontakt förut som hjälpte till med lånen och vi fick bra rabatt osv. Gällde hela familjen, båda döttrarna. Som vanligt med bra folk så skickas de ju vidare i organisationen så vi har inte längre den bra kontakten på nuvarande bank.
Vilka ska man fråga?
Gäller tre fastigheter med ett totalvärde på ca 8 milj, lån vi har är drygt 3 milj.
Med den belåningen borde du få bra villkor överallt.Våra lån (vi har rätt många) går ut nu i slutet på december, förutom ett par som går ut i februari. Ja, jag vet att jag är sen på bollen om att kolla runt om man ska byta bank eller inte. Vi hade en suverän bankkontakt förut som hjälpte till med lånen och vi fick bra rabatt osv. Gällde hela familjen, båda döttrarna. Som vanligt med bra folk så skickas de ju vidare i organisationen så vi har inte längre den bra kontakten på nuvarande bank.
Vilka ska man fråga?
Gäller tre fastigheter med ett totalvärde på ca 8 milj, lån vi har är drygt 3 milj.
Har märkt att de svängt, låg belåningsgrad ger låg rabatt, eller lägre.Med den belåningen borde du få bra villkor överallt.
Fråga alla banker/institut du kan komma på eller orkar.
Låter onödigt rörigt, man mailar väl någon man vill ha kontakt med?Hmm, läste krokigt på villkoren på mina lån. Visade sig att vi ligger kvar med 1,4 % på 6 av våra lån i ett år till. Så det kommer väl frågor om ett år
Det var ett som förföll nu och det valde jag ett år på.
Men fan vad krångligt det verkar vara, alla har hemsidor man ska fylla i för att få erbjudande, och på flera ska man fylla i lån för lån. Bläh
Har du sparande (tex ISK) på Avanza så har de två samarbetspartners med de bästa räntorna jag hittat och jag har jämfört de flesta, visserligen med mina förutsättningar men de låg nästan 1% lägre än Sparbanken/Swedbank (efter att jag ändå har en ränterabatt där på 0,8) så jag håller på med flytt nu.Våra lån (vi har rätt många) går ut nu i slutet på december, förutom ett par som går ut i februari. Ja, jag vet att jag är sen på bollen om att kolla runt om man ska byta bank eller inte. Vi hade en suverän bankkontakt förut som hjälpte till med lånen och vi fick bra rabatt osv. Gällde hela familjen, båda döttrarna. Som vanligt med bra folk så skickas de ju vidare i organisationen så vi har inte längre den bra kontakten på nuvarande bank.
Vilka ska man fråga?
Jo, det blir nog så, efter sommaren. Hade ju lite dålig koll hur länge de var bundna.Låter onödigt rörigt, man mailar väl någon man vill ha kontakt med?
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|