Klosse
Gudomlig sporthojare
Sättet som du besvarar mig här ovan?...om man vill ha dialog så rekommenderar jag ett annat sätt...
Sättet som du besvarar mig här ovan?...om man vill ha dialog så rekommenderar jag ett annat sätt...
Jag förstod faktiskt inte din fråga, kan be om ursäkt att jag var dryg, my bad.Sättet som du besvarar mig här ovan?
Andy Slavitt hade när Covid-19 epidimin kom jobbat med sjukvård sedan 1999. Han utsågs av President Biden som rådgivare i kampen mot Covid-19.Du länkar till uppfattningen som en (1) amerikansk affärsman och jurist har. Relevant? Tillräckligt mycket data för att kunna generalisera?
Men om inte andras åsikter passar dina Vänster vridna egna åsikter så maler du på i absurdum, old Badgee har gett dej sitt svar om o om igen, antingen vill du inte förstå, eller så passar det inte att förstå, alternativet är att du är för dum att förstå.Istället för att förstå poängen så upprepar du bara det tråkiga beteendet.
Du får skriva vad och hur du vill, men om man vill ha dialog så rekommenderar jag ett annat sätt och om man inte vill ha dialog så rekommenderar jag också ett annat sätt.
Men om inte andras åsikter passar dina Vänster vridna egna åsikter så maler du på i absurdum, old Badgee har gett dej sitt svar om o om igen, antingen vill du inte förstå, eller så passar det inte att förstå, alternativet är att du är för dum att förstå.
Att du raljerar o går på allt o alla som inte för din världs bild är bara tragiskt och ett utmärkande drag från en lite människa som är orolig i skälen,
vilket du bekräftar iomed att du vill offra delar av ett annat land som inte har med dej att göra för att du skall kunna titta fram under täcket utan att vara rätt vad bunkerdvärgen skall göra.
Väx upp Markus och ta o tagga ned o låt folk ha vilka åsikter dom vill ha utan att ha någon skyldighet att avlägga underkastelse till din övertygelse om vad som är sant o rätt.
Behöver du hjälp att må bra finns andra former av terapi än att försöka tysta o trycka ned andra personer på ett forum.
Du är enbart patetisk.
Tack för rekommendationerna!Istället för att förstå poängen så upprepar du bara det tråkiga beteendet.
Du får skriva vad och hur du vill, men om man vill ha dialog så rekommenderar jag ett annat sätt och om man inte vill ha dialog så rekommenderar jag också ett annat sätt.
Tack, ska vi inte lägga ner det här käbblet? Jag gör det från min sida i alla fall. God Jul!Tack för rekommendationerna!
Tråkiga beteenden tycker de flesta av oss inte om.
Har de levererat?Engelska skolan skyfflar en halv miljard (av skattebetalarnas pengar) från skolverksamheten uppåt i ägarstrukturen. Av dessa hamnar 100 miljoner i "utdelning".
Rätt eller fel?
En halv miljard i koncernbidrag skickades till Engelska skolans ägarbolag
Engelska skolan har skickat en halv miljard kronor i bidrag till ägarbolagen i koncernen. Pengarna, som kommer från skolpeng och bidrag, har bland annat gått till räntekostnader på 200 miljoner kronor. Det visar SVT:s granskning av dokument som ännu inte registrerats hos Bolagsverket.www.svt.se
Har dom levererat kvalitet, i paritet med, eller bättre än andra skolor så absolut.Engelska skolan skyfflar en halv miljard (av skattebetalarnas pengar) från skolverksamheten uppåt i ägarstrukturen. Av dessa hamnar 100 miljoner i "utdelning".
Rätt eller fel?
Engelska skolan har skickat en halv miljard kronor i bidrag till ägarbolagen i koncernen. Pengarna, som kommer från skolpeng och bidrag, har bland annat gått till räntekostnader på 200 miljoner kronor. Det visar SVT:s granskning av dokument som ännu inte registrerats hos Bolagsverket.www.svt.se
Vad vinner jag?Har dom levererat kvalitet, i paritet med, eller bättre än andra skolor så absolut.
Har dom inte levererat kvalitet så kan man ju fråga sig vem som ändå betalar och hur skolpengen egentligen är satt?
Editucktvåa efter blueridge...
Vad är omsättningen? Men det verkar ju rätt mycket som skatteteknisk pengaskyffling.Engelska skolan skyfflar en halv miljard (av skattebetalarnas pengar) från skolverksamheten uppåt i ägarstrukturen. Av dessa hamnar 100 miljoner i "utdelning".
Rätt eller fel?
Det verkar också som att vinsten huvudsakligen återinvesteras, som goda entrepenörer plägar göra.Vad är omsättningen? Men det verkar ju rätt mycket som skatteteknisk pengaskyffling.
Håller med, MEN man skall betänka att de kommunala skolorna är skyldiga att helt plötsligt ta om hand de vilsna eleverna som blivit utan den kk:ade privata skolan......Jävla tjat om skolor som tjänar pengar. Samtidigt är skolresultaten i de privata skolorna bättre än i de kommunala. Om det nu är så att privata skolor gör ”för höga” vinster trots att de håller en bättre kvalitet så borde skolpengen sänkas.
När en privat skola går med för mycket förlust blir det KK. När en kommunal skola gör detsamma får man mer pengar av kommunen. Helt. Jävla. Galet.
Ja? Hur stor andel av eleverna är det? Försvinnande liten. Ger ett kortvarigt lokalt problem men inte mer än så.Håller med, MEN man skall betänka att de kommunala skolorna är skyldiga att helt plötsligt ta om hand de vilsna eleverna som blivit utan den kk:ade privata skolan......
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|