Borttappad bilnyckel...

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Verkar som om jag tappat bort min bilnyckel efter att ha sprungit runt i hela huset samt utanför men inte funnit något... Det var desutom den enda nycklen till bilen. :gnissla Så vad gör jag nu? Hur går jag till väga för att få en ny?

Och hur lång tid tar det att cykla två mil? :gnissla

Börja med artt kolla där du la nyckeln sist.
Alternativt leta på det ställe som skulle bli det sista stället du letar på om du letar på alla ställen du tänkte leta på från början, det man letar efter brukar ligga där :gnissla

Det kan gå att beställa extranycklar på chassie#

Hör efter med nasarna för just din plåtlåda ..

ÄR du motiverad och har hyfsad fysik borde du kunna snitta som ett moppefucko .. Dvs kring 30km/h ... ( nevermind vad mätaren säger ) ;)

Min polare tappade sin nyckel till sin 740. Då var det bara att åka in till Volvo verkstaden/försäljaren med ägarbeviset så kunde han köpa en ny..

Borde ju vara lika för BMW, fast dyrare...

Det kan gå att beställa extranycklar på chassie#

Hör efter med nasarna för just din plåtlåda ..

ÄR du motiverad och har hyfsad fysik borde du kunna snitta som ett moppefucko .. Dvs kring 30km/h ... ( nevermind vad mätaren säger ) ;)

Länk? 30km/h lär jag inte snitta...

Räkna med en timma om du är otränad!

Nånstans där omkring lär jag hamna...

Min polare tappade sin nyckel till sin 740. Då var det bara att åka in till Volvo verkstaden/försäljaren med ägarbeviset så kunde han köpa en ny..

Borde ju vara lika för BMW, fast dyrare...

Jag har fan inga pengar :gråta

Ingen som vill lägga ett skambud på min BMW utan nycklar till? :gråta

Jag har fan inga pengar :gråta

Ingen som vill lägga ett skambud på min BMW utan nycklar till? :gråta

Jadu,, du kan få byta mot en ford sierra som nyss skärt eller en volvo 360 med inga sidorutor! :tummenupp alternativt om du har pengar så kan du köpa skövdes ända volvo som är seriöst stylad och inte som alla andra bonstylade saker med biltema vingar, öb billigaste roll-on och kapade fjädrar :arsele http://www.blocket.se/vi/16998040.htm?ca=13_s

Jag hittade nycklen :gnissla Efter att ha vaknat onödigt tidigt så att jag skulle kunna cykla i värsta fall så sprang jag runt hela huset igen och hittade inget. Så tog på mig arbetsbyxorna och i högra byxbenet låg nycklen. :gnissla :mad: Utav alla ställen. Nu fick jag ingen skönhetssömn bara för det.

Kikade in genom fönstrena i alla fall... Bilen är låst och jag kommer ihåg att jag låste den sen gick jag in och la den i mitt rum. Tror jag. Men jag hittar den inte.

Jaha, så du har slarvat bort hela bilen i ditt rum? Vad säger mamma om sån oreda? :mad:

Jaha, så du har slarvat bort hela bilen i ditt rum? Vad säger mamma om sån oreda? :mad:

Jag har ett stort rum! Okej?! :mad:

Ska du ha skönhetssömn behöver du sova ikapp med Törnrosa. :wörd

word2002.jpg

Föresten, bra att veta för framtiden i alla fall, vad kostar en ny nyckel ungefär? :va

Jag sitter här och väntar på att du ska stava som du pratar. Kan du inte ge mig ett endaste litet "nyckelen" ?? ;)

Jag handlade nya nycklar till MB för några år sedan. Det var inte så blodigt, ett par hundringar tror jag.

Ett tips är att skaffa en nyckelbricka från keyback.
Jag tappade mig brontoknippa i fredags mitt i stan och igår ringde de från keyback. Det var ett efterlängtat samtal.

Jadu,, du kan få byta mot en ford sierra som nyss skärt...

Skurit!:mad:

Drysen: Starta bilen och kolla fall nyckeln ringer. Annars kan du kolla alla cp-ställen som kylskåp, badrumsskåp, mm. Kolla även i andra brallor.

Jag sitter här och väntar på att du ska stava som du pratar. Kan du inte ge mig ett endaste litet "nyckelen" ?? ;)

Jag handlade nya nycklar till MB för några år sedan. Det var inte så blodigt, ett par hundringar tror jag.

Ett tips är att skaffa en nyckelbricka från keyback.
Jag tappade mig brontoknippa i fredags mitt i stan och igår ringde de från keyback. Det var ett efterlängtat samtal.

Alla retar mig för jag säger nyckelen :(

Har dom en hemsida? :gnissla

Skurit!:mad:

Drysen: Starta bilen och kolla fall nyckeln ringer. Annars kan du kolla alla cp-ställen som kylskåp, badrumsskåp, mm. Kolla även i andra brallor.

Jag har ju redan hittat den! :mad: Den låg i högra byxbenet i arbetsbyxorna! :mad:

Last edited:
Kolla upp vad Saida tar för att hitta dem. Kan kanske bli billigare att ringa henne än att köpa nya. :tummenupp

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2