Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Just parkeringen kommer att vara ett litet problem i början. Har ju 3 hojar och 1 bil !! (jag vet, jag vet.. men jag fick ok på att köpa alla för sambon).Ska du bo i centrum bör du nog kika på parkeringkostnaden också, och om du kan hitta något under tak för leksakerna.
Tror inte du vill ha grejerna stående ute i centrum, det behöver inte bara vara i dräggområdena som det stjäls och sabbas leksaker. Det räcker med någon som är lite på lyset på småtimmarna och tycker "fan vad kul det skulle vara att välta den hojen".
1 hoj kommer att säljas, 1 är i så nedplockat skick att den kan ställas i garderoben (jag skojar inte nu) och 1 hoj är ihopplockad & körbar.
Bilen kan komma att säljas ifall kommunikationerna är bra dit jag eventuellt flyttar. Då återstår problemet med den ena hojen. Den är ju ganska stöldbegärlig med tryckluftssnurran framtill, men det får man lösa på något sätt.
Alternativt så hyr jag mek/garage-plats för hojarna en bit utanför staden. Det är i princip så jag har det nu, jag tar bilen för att komma till hojen (miljövänligt tänkande här...
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Summan får gärna börja på siffran 1, sen är det ganska fritt däromkring. Kan hända att det går att gå högre men det får man se efter när man är där.Berätta hur mycket du kan lägga så ska jag ge några alternativ![]()
Last edited: