Oldman
Guest
Rigge skrev:Hahaha du är bara för mycket
Hmmm!!! Jag måste bara hålla med dig Rigge.
Faan vilka parasiter dem är??? (Trafikpolisen)Tål dem inte och kommer inte att stanna för dem heller
MVH Oldman
Rigge skrev:Hahaha du är bara för mycket
Hmmm!!! Jag måste bara hålla med dig Rigge.
Faan vilka parasiter dem är??? (Trafikpolisen)Tål dem inte och kommer inte att stanna för dem heller
MVH Oldman
sandstream skrev:Nja, jag gnäller kanske lite mindre än genomsnitts sh-åkaren bara.
"jäkla snuten ba, han gav mig liksom böter typ för att jag har en sån där skitsnygg miniskylt som är så jäkla cool ba, vicket jäkla ufo typ, kan de inte jaga palmes mördare istället ba liksom"
Olzki skrev:Jag har väsentligt större förståelse osvosvosvosv
/Olzki
Wow, det där måste du har filat på ett tagOlzki skrev:Jag har väsentligt större förståelse... bla bla bla bla bla
Men när de ska hjälpa till att leta efter ett av dina barn som sprungit bort i skogen, då duger de?Oldman skrev:Faan vilka parasiter dem är??? (Trafikpolisen)Tål dem inte och kommer inte att stanna för dem heller
sandstream skrev:Wow, det där måste du har filat på ett tag
Moralpolis får du gärna kalla mig om du vill, det finns värre saker här i livet.
Jag skriver vad jag tycker och hakar inte på alla andra för att det ska passa dig.
Nej, jag var inte glad när jag vart av med mitt körkort men jag förstod varför och var mest förbannad på mig själv.
Att skylla över sina egna misstag på någon annan är inget för mig och jag är man nog att ta konsekvenserna av mitt handlande.
Det jag har synpunkter på är folk som åker runt med tex en felaktig nummerskylt och när de sedan får böter spelar oförstående och tycker att polisen borde ha viktigare saker för sig.
Skulle vara intressant att se hur dessa personer reagerar när deras eget barn har blivit påkörd av en mc/bil som smet och ingen kunde läsa nummerskylten på för att den var för liten.....
Gärna!Nr:18 skrev:Ska vi bilda en egen klubb, du och jag?
sandstream skrev:Men när de ska hjälpa till att leta efter ett av dina barn som sprungit bort i skogen, då duger de?
sandstream skrev:Men när de ska hjälpa till att leta efter ett av dina barn som sprungit bort i skogen, då duger de?
Det kanske du också borde göra... :kockosandstream skrev:Kolla vad han citerade först
CHROLO: "Achtung bitte!!" ????
Nr:18 skrev:Ska vi bilda en egen klubb, du och jag?
savage skrev:Är det trafikpolisens jobb att leta efter bortsprungna barn?
sandstream skrev:Wow, det där måste du har filat på ett tag
1) Moralpolis får du gärna kalla mig om du vill, det finns värre saker här i livet.
Jag skriver vad jag tycker och hakar inte på alla andra för att det ska passa dig.
2) Nej, jag var inte glad när jag vart av med mitt körkort men jag förstod varför och var mest förbannad på mig själv.
Att skylla över sina egna misstag på någon annan är inget för mig och jag är man nog att ta konsekvenserna av mitt handlande.
3) Det jag har synpunkter på är folk som åker runt med tex en felaktig nummerskylt och när de sedan får böter spelar oförstående och tycker att polisen borde ha viktigare saker för sig.
4) Skulle vara intressant att se hur dessa personer reagerar när deras eget barn har blivit påkörd av en mc/bil som smet och ingen kunde läsa nummerskylten på för att den var för liten.....
sandstream skrev:I Sigtuna brukar det vara mycket hojfolk på onsdagar och det är relativt lugnt.
Jäkligt fint och mycket trevligt folk
Jag tolkade det som att en person föreslog att man skulle ta vattenskotern dit och att nästa person då skämtade om att man skulle se till att ha blinkers på den.raukroland skrev:Det kanske du också borde göra... :kocko
Sist jag var där i somras så fanns det några sånna men jag såg betydligt fler sporthojar.fazerfun skrev:Våfflan? Är det inte väldigt mkt krom och skägg där?
1. Precis!Olzki skrev:Filat?!
Till saken:
1) Det behöver du inte göra men tydligen finns det fler som skulle uppskatta en viss sparsamhet från din sida. Valet är givetvis ditt.
2) Konsekvenserna får man ta hursomhelst och det är att kräva för mycket att man skall göra det med ett leende på läpparna.
3) & 4) Polisen har begränsat med resurser. Det är för min del mycket viktigt att dessa disponeras på bästa sätt. Jag är inte övertygad om att så är fallet beaktat norrortspolisen agerande i höstas och att så få motorcyklister ändå vållar skada på tredje man till skillnad från annan trafik. Kritiken och engagemanget från polisens sida står i flera fall enligt min mening inte i proportion till ev nyttoeffekter för allmänheten.
/Olzki
Du har klarat kraven och är välkommen som medlem nr 3 i vår nya klubbBiturbo skrev:Omg, vilket gäng gnällkärringar..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|