Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Även vajerstyrning har testats, det fungerade inte lika bra i praktiken som i teorin.
LTU har producerat en del coola läsningar för bilindustrin.Jag var med om det allra första Sirius-projektet under mitt sista år på LTU (96-97). Vi gjorde ett projekt med en vid krock energiabsorberande styrkolonn (den korrekta termen på ”rattstång”), varav minst en konstruktionslösning tydligen hamnade i en Volvo V40 långt senare.
Projektet med ratt- och instrumentmodul var nog något år senare.
Har ju funkat hur bra som helst i 100 år på lådbilarna, vad är problemetÄven vajerstyrning har testats, det fungerade inte lika bra i praktiken som i teorin.
Har ju funkat hur bra som helst i 100 år på lådbilarna, vad är problemet
Det finns ju en del händelser man skulle vilja se på film, den här kom precis in på den listanStigas midjestyrda gräsklippartraktorer hade också styrwire, dom brukade gå av...
När man hade lindat på en ny wire på spolen på rattstången och spänt upp den färdigt hade man lindat den åt fel håll och det slutade med att man körde in i väggen när man skulle köra ut ur garaget.
Har jag hört...
Jag har precis en sån och nu har du just förklarat det som hände...ursäkta men jag måste ut i garaget nu...Stigas midjestyrda gräsklippartraktorer hade också styrwire, dom brukade gå av...
När man hade lindat på en ny wire på spolen på rattstången och spänt upp den färdigt hade man lindat den åt fel håll och det slutade med att man körde in i väggen när man skulle köra ut ur garaget.
Har jag hört...
Svågern gjorde lika på en båt vi hade. Som tur var satt det bara en tvåcylindrig 3,5 hp Gale på den så den gick inte så fort.Stigas midjestyrda gräsklippartraktorer hade också styrwire, dom brukade gå av...
Har jag hört...
Som en med tinnitus av olika slag också, så killen måste förstå att man ska göra det som är RÄTT på lång sikt. Detta måste du som föräldrar helt enkelt printa in i skallen på han på något sätt. Mycket trist och få oljud i öronen hela tiden, då det tar på psyket minst sagt.
samma här.Jag säger bara: använd hörselskydd.
Fy fan vilken tinnitus jag har, dygnet runt, året runt.
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|