Bulten 2008-09-04 ca kl 19.40 gul(?) mc med snutjag...

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Nu tror jag att Steffo_B kommer in med ett inlägg med textmassor motsvarande 47 A4-sidor.....håll tillgodo!

Nu tycker jag du är lite vrång mot mannen vars inlägg man bara skumläser :hihi

Eller menade du Ak47? Han som körde mot mötande trafik, körde i diket, tog sig en syratripp och skyllde på snuten :va

Man ska inte berätta om såna utgjutelser på SH. Det har Nyteknik bittert fått erfara.

Och vi glömmer aldrig :fakta :hihi
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
ok, inget mer sånt.

såg dig och en massa andra vid rosenhill, satt ock käkade när ni kom...

Jag som tittade efter någon jag kände. Apan känner ingen... :D


...har fortfarande ont i öronen från dina rejs igår kväll :D

Me too :gnissla

Och vi glömmer aldrig :fakta :hihi

Vad hette den tråden? :va Jag minns bara att den ständiga frågan "Hur torkade du dig?" plågade den stackars mannen i veckor :hihi
 
Last edited:

xjr1300sp1

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Haninge
Hoj
xjr1300 2008
Nu blir jag riktigt förbannad,ena dagen försöker någon vara snabbast på bulten,nästa dag försöker någon brilljera med att åka från polisen,sedan slår man upp tidningen för att läsa om att två st unga killar just har omkommit när den ena fick spader och skulle köra ifrån polisen, och nästa kille gör en vansinnig omkörning som slutar i att även han omkommer. Nu verkar det som om polisen tröttnat,och börjar bevaka bulten och bogesundsvägen,då börjar man ojja sig och tycker att polisen borde syssla med andra brott istället. Nu är det väl dax att även vi som åker hoj börjar fundera över om vi har någon del i detta ..... för jag skulle inte bli förvånad om det kommer förslag på att
sporthojarna skall förbjudas. Jag tycker att vi alla borde slåss för att man bygger en bana i Stockholms området där vi kan få utlopp för det som vi gillar bäst....dvs åka fort under kontrollerade former.
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Jag tycker att vi alla borde slåss för att man bygger en bana i Stockholms området där vi kan få utlopp för det som vi gillar bäst....dvs åka fort under kontrollerade former.

Bana är inte detsamma som okontrollerade former på gata.
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
bygga en ordentlig och bra bana vore det bästa som hänt stockholms mc-liv och även dom som ogillar mc på vägarna. Problemet är att ingen bryr sig på högre ort, det är "fotfolket" på motorcykel osv osv som får sätta livet till.

Bygg en RIKTIG bana i stockholm nuuuuuu!!!!!! Vore ju fantastiskt, man kanske inte får bort allt bus men det mesta skulle nog försvinna ( om dom inte tar 3.000 för vistelse på banan )
 

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Man ska inte berätta om såna utgjutelser på SH.

Men lägg av, beejsa är väl trevligt.. Man säger väl så i Stockholm (reeker osv)?

När det gäller den där "spiken" eller va fan vägen kallas.. Det måste väl finnas en massa andra vägar att köra ihjäl sig på!?
Förstår inte varför det envisas med att köras för fort på samma ställe, riktigt korkat faktiskt..

.
 
Last edited:

xjr1300sp1

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Haninge
Hoj
xjr1300 2008
Det spelar ingen roll var folk kör ihjäl sig...om vi inte vågar diskutera och ta vårt ansvar när vi kör på allmän väg,så kommer det att sluta i att man förbjuder supersport hojar,och det tror jag ingen vill. Tycker oxå att det är så förbannat tråkigt att läsa när motorcyklister omkommer i trafiken,jag vill bara att vi ska våga diskutera om det verkligen är okey att vara så egoistisk att man sätter sina medtrafikanters liv på spel. Det är nog därför som polisen börjar kontrollera vissa vägar extra noga. Jag tror att man har börjat tröttna på oss och därför kommer att agera kraftfullt framöver.... hoppas att vi vågar vara så ärliga mot oss själva att vi kan förstå att även jag måste lugna ner mej i trafiken....
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Nu blir jag riktigt förbannad...
Argumentations- och kunskapsnivån hos de som skriver med förorättat tonläge i den här typen av trådar är på så låg nivå att vilken vuxen person som helst skulle bli "riktigt förbannad". Eller i all fall uppgiven över hur en del av framtidens mänskliga kapital tänker.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top