Freedom
Ny medlem
- Gick med
- 18 Feb 2008
Dagens soppa är så hårt crackad med tillsatser om man lagrar den i plastkärl så är den förstörd inom ett halvår, om du har det i plåtkärl så håller den betydligt längre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanske inte riktigt va, i Skövde är det vanlig Preemsoppa som skvalpar i tankarna. Hur jag vet? Jo, det är jag som kör dit den serru. Hur mycket som helst nästan.Även bensinen som militärn använder / använde är annorlunda än för oss konsumenter. Den är inte "krackad" och håller högre kvalitet.
Just för att bensinen inte ska bli obrukbar om vi skulle ligga ute i krig t.ex.
Deras soppa håller 10-15 år skulle jag tro. Bättre kvalitet helt enkelt, inte tillfört lika mycket slaggprodukter / skit.
Harley´s är väl inte så nogräknade med vad som hälls i?Diesel köper man av privatpersoner som slutat elda med villaolja. Färgad men hur stor är chansen att bli stoppad egentligen? Hur som helst körde jag hela sommaren på soppa för 5 kronor litern i en bil som tog en halvliter milen. Lagrade skiten i fat och tankade bilen med en skräppump från biltema. Varför tillverkas det inga motorcyklar med turbodieslar i?![]()
kan man köpa såna där tomma fat nånstans?
vore iofs inte bara för ev. besparing, smidigt o kunna tanka i garaget!
Flytta dit då, vad väntar du på?![]()
I lördags sparka jag igång crosscykeln för första gången sen oktober 06.
Tog väl 7-8 kickanden innan den gick igång. Nu har jag ju inte suttit på hojen sen 26 månader tillbaka men tyckte mig inte märka nåt större fel på soppan.
2Taktare är dock inte lika känsla iga för oktanhalten, som annars brukar sjunka om de får stå några år.
Femtio spänn? Då letar du bra...
Vad kostar ett paket cigg nu då? Pizza?
Billigast jag någonsin sett = Rumänien
Dyrast, dyrare än London = Norge / Narvik
HA HA HA![]()
NU är ni inte så kaxiga va????
Här sitter jag med mina hundratals liter för 9.30:-/litern...o ni får tanka DYRT
ha HA ha HAHAAHHAHAHAHHAH!!!!
![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |