Ferspeedboy
Jag har problem
Hum
Varför ska han tvunget ha sömnlösa rör? Är det för att hojen ska bli piggare?
Eller kanske den blir tröttare med sömnlösa rör?
Sömlösa
Då får du nog titta en gång till. Det högre benet står upp.
Fan va du sliter!
Det är nog inte det som det handlar om, han vill bygga en egen hoj fortfarande, en hoj man köper finns det många av men det är skillnad på att ha nåt som man själv har byggt.3186201Hade det inte varit bättre att skaffa ett jobb istället för att lägga ner otaliga timmar på att försöka göra om en gammal cross till en riktig hoj? På så sätt hade du kunnat köpa en riktig motorcykel istället.
Det är nog inte det som det handlar om, han vill bygga en egen hoj fortfarande, en hoj man köper finns det många av men det är skillnad på att ha nåt som man själv har byggt.
One of a kind liksom.
Några bilder till
Bild 3 & 6 e hur stötdämparen blev med de nya fästet
Riktigt roligt bygge Kul med folk som gör som de vill Men jag måste bara kommentera en grej, nämligen ditt nya stötdämparfäste. Jag tror inte det kommer att hålla. Jag tror att det finns väldigt stor risk att du får sprickbildning där du har svetsat fast fästet, och det är inte bra... Vill ju inte att du ska vurpa, så förstärk upp det där ordentligt. Allt du känner av gropar och hålor du kör över går genom det fästet, så det falerar nog hyfsat omgående. Så för din egen säkerhet, kolla det. Det belastas väldigt mycket. Men resten är hur grymt som helst!
Du kan ta de lungt, de fästet jag har gjort nu e bara provisoriskt för o veta var jag vill ha bakdämparen + om jag skule behöva flytta bak dämparen eller sätta den högre/lägre ner. ( vart ett litet prov fäste bara )
(
Se till att göra en kortröv av den så blir den precis hur frän som helt, våga vägra lång röv!
Bild stulen från Photoshop-tråden:
Är du inte nöjd med tanken får du väl bygga om den..
Ja herrejävlar.... En makalös manick!!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |