Ferspeedboy
Jag har problem
Neeeeein inte en dysssk röv!
Nej de e ingen tysk röv, de e en race glasfiberöv, men de e en tysktank
Neeeeein inte en dysssk röv!
haha ja den vinkeln på gaffeln är ju ok nu iallafall =) Vad ligger budgeten på just nu?
alltså missförtså mig fel nu.. gillar iden.. gillade iden du hade från början.. gillar ide´n vilja bygga en egen hoj.. men gör det fult ut isåfall..jag är lessen med det enda jag ser på bilderna är en r1:a som kommer få en annan ram..
hade varit riktigt mycket najsare om du tog dig tid med egna kåpor och så hade det verkligen varit ett egen hoj,,
inte för att jag dissar det jobbet du gör nu. du har en otrolig drivkraft som du skall vara stolt över.. det är inte många som orkar göra en egen ram från scratch. även om du nog skulle lyssna på starholk. dom där blåa vvsrören känns lite halvt sådär.. men men..
fortsätt i den takten du håller på med... men tänk på vad jag sa.du har r1 98 tank , cuts och kåpor.. inte så mycket eget där.. se iallfall till att modifiera dom hårt så det blir ditt liksom ..
det är du värd med allt detta slit..
kämpa vidare.. jag fäljer tråden med spänning.
sorry för duderutlägget men jag var tvungen..
Har du tänkt få bygget registrerat när du är klar?
det är inte så svårt som man tror. kolla på www.sfro.com kostnad för att regga in den är ca 6000kr
jag håller på och grejar lite men det är mest småsaker som inte synns. uppdaterar när jag nåt och visa.
ett litet tips. försök om det går och göra så mkt 3-kanter i ramen som det går. blir mkt starkare än 4-kanter. det är ju inte alltid det går för man måste gå på utsendet också.
Hum inte helt nöjd, funderar annars o göra så här med rörena, om de kan vara nått.
de gula e den nya rördragnigen, dett vita e rördragnigen nu men har sudat ut rörena.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|