två små frågor bara: 1. vad använder du för rör till ramarna? vvs eller?
2. vad använder du för svets? funkar billiga feltemasvetsar bra eller måste man ha nåt stort dyrt mähä för att åstadkomma något hyfsat?
HAHA ! Släng er i väggen alla kitcardesigners/byggare, detta kallar ja egendesignat
Fråga 2, VVS blåa Sömnlösarör 20mm med 3 mm gods, kan ej böja för hand 1 meters längder,
kan bara säga att blå vvs rör är det sämsta skiten som finns. skaffa sömnlösa hydralrör istället.
A de får vi hoppas
de e kul å följa dehär ., väntar tålmodigt på bilder
ja. jag har svetsat vvs rör. jag har stor erfarenhet av svetsning. det kvittar väl vad du har för rör till din svets. tror du din svets är gjord för att bara svetsa vvs rör? .i så fall kanske du ska gå en svetskurs. för det går. du är inte rädd om livet du. det är ingen trampcykel du bygger. jag köpte 30x3mm 6m sömnlösa hydralrör. det köstade 600kr. 20x3mm borde vara billigare. det är inga stora pengar vi snackar om. har du råd och köpa varvräknare och annat lull lull så borde du ha råd med det.
Varför ska han tvunget ha sömnlösa rör? Är det för att hojen ska bli piggare?
Eller kanske den blir tröttare med sömnlösa rör?
Sömlösa
ja. jag har svetsat vvs rör. jag har stor erfarenhet av svetsning. det kvittar väl vad du har för rör till din svets. tror du din svets är gjord för att bara svetsa vvs rör? .i så fall kanske du ska gå en svetskurs. för det går. du är inte rädd om livet du. det är ingen trampcykel du bygger. jag köpte 30x3mm 6m sömlösa hydralrör. det kostade 600kr. 20x3mm borde vara billigare. det är inga stora pengar vi snackar om. har du råd och köpa varvräknare och annat lull lull så borde du ha råd med det.
Funderar om denna gaffelvinkeln kan vara okej på bygget?
Har även mätt upp om jag ska montera kylet bak eller fram.
Kyl fram: hjulbas ? 1480mm
Kyl bak: hjulbas ? 1425mm
ser lite flack ut
Fråga 1, använder ej biltema svets så jag vet inte hur dom fungerar.
Fråga 2, VVS blåa Sömnlösarör 20mm med 3 mm gods, kan ej böja för hand 1 meters längder, väldigt lätt svetsade rör
Funderar om denna gaffelvinkeln kan vara okej på bygget?
Har även mätt upp om jag ska montera kylet bak eller fram.
Kyl fram: hjulbas ? 1480mm
Kyl bak: hjulbas ? 1425mm
Då får du nog titta en gång till. Det högre benet står upp.3184772Reta mig inte.
ligger inte gaffeln på backen?
Eller? jag förstååår inte
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS