Så jävla dunder cool pryl!
Antar att du ska fixa ett rör framför motorn så du får stabilitet där, annars kommer det aldrig att hålla om det ser ut som det gör nu.
Tycker helt klart att du ska skippa själva racing stuket och som jag tidigare sagt, köra stenhårt på motard temat.
kan du inte bara ändra gaffelvinkeln för att få plats med kylaren mm? måste väl ändå vara mindre krångligt än att förlänga ramfan så pass mycket? dessutom kanske det kunde bli coolt med ett svagt chopperstuk på ditt redan sjuka monster
Hundraåttiofem hästar?? Ja minst....
Ja, jag blir lite fundersam också. Vad är det för rova du fått atg på egentligen? Motorn ser inte ut att vara från igår så vad finns det för äldre motorer som levererar 185 kusar? Eller är den duktigt trimmad?
185 eller 85 kusar så kommer den få av på mitten redan på tomgång!
Motorn e en gammal kawa zx10 på 1000cc med org 150hk från 1989, men föra ägaren bytte kolvar, lämnade in toppen på maxportning o slängde på ett fullflödesavgasystem, han kanske har gjort mera i hemlighet, men mer nämnde han inte till mig vad som va gjort, så tills vidare får jag la tro vad föra ägaren sa när han hade bänkat den till 185hk, men jag e inte helt säker för fick inga bänk paper ju, ska själv bänka om motorn o få hk på papper senare, men tills vidare får la jag tro väldigt svagt på vad förra ägaren sa.
Ja jag vet vad en motard e för sak.
Nä nu ska jag ut i garaget, nu när man har lite tid över så ska jag kappa ramen över motorn så ska jag få tid o köpa några rör imon o svättsa tillbaka allt, fast ramen kommer vara minst 10cm längre o förhåpningsvis vara viklad lite framot
Skitbra Glöm inte en hastighetsmätare graderad till minst 300km/h. Det vore ju synd att begränsa toppfarten med en mätare som inte visar tillräckligt mycket.
Fett med 185 hk, det har ju knappt R1 -07, sicka klåpare på Yamaha
Skitbra Glöm inte en hastighetsmätare graderad till minst 300km/h. Det vore ju synd att begränsa toppfarten med en mätare som inte visar tillräckligt mycket.
Fett med 185 hk, det har ju knappt R1 -07, sicka klåpare på Yamaha
Motorn e en gammal kawa zx10 på 1000cc med org 150hk från 1989, men föra ägaren bytte kolvar, lämnade in toppen på maxportning o slängde på ett fullflödesavgasystem, han kanske har gjort mera i hemlighet, men mer nämnde han inte till mig vad som va gjort, så tills vidare får jag la tro vad föra ägaren sa när han hade bänkat den till 185hk, men jag e inte helt säker för fick inga bänk paper ju, ska själv bänka om motorn o få hk på papper senare, men tills vidare får la jag tro väldigt svagt på vad förra ägaren sa.
Skitbra Glöm inte en hastighetsmätare graderad till minst 300km/h. Det vore ju synd att begränsa toppfarten med en mätare som inte visar tillräckligt mycket.
Fett med 185 hk, det har ju knappt R1 -07, sicka klåpare på Yamaha
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |