Grejt!Herr Larzons bil kommer finnas på Reimersholme från sju på Tisdagmorgon till ditt förfogande hela dagen !
Filma det du kan själv Jörgen, eller anlita någon annan kamerapilot.
I absolut värsta fall, ställ upp en kamera stationärt och filma spektaklet.
Den här gången hoppas jag att allt lirar som det ska, så att du får börja på det tidsödande finliret sen.
Stort tack! Jag ringer när det närmar sig! lämna gärna plats i tanken så kan jag fylla upp den med 20 liter extra.Som Pucken skrev, bilen är bara att hämta på tisdag. Bara slå en signal. Den står i ett garage på Reimersholmsgatan 29!
JA det vore grymt skönt om ringarna satte sig under denna hårdare inkörning i bänken och att vi sedan kan grovmappa dessa kammar på främst wot. Isf kan jag under mellandagarna använda tiden till att skifta till Redshift 615-kammarna, så att jag kan boka tid för bänkning och wot-mappning av dessa under januari. Så att jag sedan kan utvärdera vilken av mina tre kamuppsättningar jag gillar bäst. Sedan montera dessa i motorn och finmappa i bänken så att hojen är klar för sommaren. Blir mycket bänkkostnad, men lika bra att köra på så jag inte tappar fart.
Ja det ska bli kul att se om ringarna sätter sig den här gången, det vore en befrielse. Men förstås även kul att se vad kammarna ger.Spännande :d
Imorgon är det väl dax.
Bänkar frossa?
Flummade på att lasta ikväll, men då hinner ju motorn bli djupfryst under natten. Lite dumt med 20W-50 i oljetanken.
Mmmm... kolasås...
Kör hårt imorn!
Ja så får det bli, inte kul om oljepumpen kaviterar nar man ska varmköra. Man skulle ha en skåpbil med varmluft även till transportutrymmet, det hade vart perfekt.
Fem-pack engångsgrillar på matoil
Finns ju finmerca och kamera har jag med, lins från huvet vore ju kool vid bänkning
Vid lunch kan jag åka dit och skuffa in den, finns skyffel i den med uknow, sen helgens isåka
Visa kurvorna nu jörgen
Visa kurvorna nu jörgen
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2