BlöjRäsern
Gränsfall
Det var lajbans att snikkesnakkas, synd att jag tog en sådan lobotomifylla bara. Mer stillbilder än film s.a.s
Tack! Roligt att ha så celebert besök i garaget!
Jörgen, att du kallar dig "amatör" är ren hädelse...
Tvärt om, i det här fallet är amatör en fin hedersbetygelse: Hade Jörgen gjort detta bygge för att tjäna nog med pengar för att kunna leva på det hade han aldrig kunnat lägga ner all tid, kärlek och ett mindre afrikanskt lands BNP på på det, det hade inte blivit prisvärt.
Ett proffs måste alltid kompromissa, Jörgen kan vara hur underbart galen som helst.
EN medicinsk diagnos?Ser man sedan Dina andra projekt, vid sidan av Sportstern, innefattande rykande Mercadieslar, tändkulemotorer och träskrov börjar man kanske ana någon form av sensmoral i Ditt agerande. Det känns som att det kanske kunde säga oss andra något?
Nu är frågan bara - vad?
EN medicinsk diagnos?
En fråga. varför vill du göra den snäll ? Skräck är en del av njutningen
Haha, inget illa menat. Grymt jobb du lägger ned.Många tycks "gilla" diagnosens yttringar iaf. Tom Ducatister från Närke
http://www.sporthoj.com/forum/showt...-till-Harley&p=5870491&viewfull=1#post5870491
Nej, Du har eller sänder inget budskap, det ser vi nog alla. Men det är kanske därför det blir så intressant att lyssna och själv filosofera kring det......Jag har inget budskap kring detta, annat än att jag för egen del ogillar överkonsumtion och köp&släng resp köp&sälj...
...Dessutom lär man sig ju inget av att trendängsligt hatta runt så där. Det blir bara en massa rudimentär kunskap utan djup.
Men som sagt, jag pysslar med min båt, bil och båge för att det är kul. Inte för att sända ngt budskap.
...En massa Roffetext...
...Ser man sedan Dina andra projekt, vid sidan av Sportstern, innefattande rykande Mercadieslar, tändkulemotorer och träskrov börjar man kanske ana någon form av sensmoral i Ditt agerande. Det känns som att det kanske kunde säga oss andra något?
Nu är frågan bara - vad?
Schnyggt jobbat, som alltid Jörgen. Imponerande
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring