Imponerande att hålla på att förfina,förbättra, i 11år. 2007/03 startade tråden. Men å andra sidan är den väl så nära perfekt man kan komma en körbar raket.
Då med bättre namn dock
Imponerande att hålla på att förfina,förbättra, i 11år. 2007/03 startade tråden. Men å andra sidan är den väl så nära perfekt man kan komma en körbar raket.
Tack!
Ja det känns lite lustigt att stå bredvid showbyggen som byggts under en vinter och tänka på alla år det tagit mig med fin-tuning för att få gången perfekt och allt sånt ni redan känner till. De 1500 mil som jag har på den sista motorn är ju till 80% tuning-rundor. Men jag är ingenjör, inte konstnär. Jag blir lite arg när människor kallar min hoj för konstverk. Konstverk går ju inte att använda. Min hoj är en maskin. Det är något mycket större.
Ja den låter så härligt rapp! Tänk om harley kunde fatta att det är såna hojar dom borde bygga. Åtminstone som komplement till dom där hemska halvtonspråmarna till cruisers som köps av advokater i piratutstyrsel.
Ey, jag är fan inte advokat
Har du piratutstyrsel åtminstone då??Ey, jag är fan inte advokat
Hej
Stämmer som Klockringaren skrev. Nu kör jag. Sportstern går perfekt. 1500 mil på nya motorn. Kontrollbesiktigade för två veckor sedan. Inga anmärkningar, kört 60 mil sedan dess. Hojen börjar bli känd tror jag, inga sportisar som vill rejsa vid rödljusen längre Var på Sveadonken i onsdags, tre generationer där. Träffade Loftish, Nisse Hult och andra kändisar.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|