Imponerande att hålla på att förfina,förbättra, i 11år. 2007/03 startade tråden. Men å andra sidan är den väl så nära perfekt man kan komma en körbar raket.
Då med bättre namn dock
Imponerande att hålla på att förfina,förbättra, i 11år. 2007/03 startade tråden. Men å andra sidan är den väl så nära perfekt man kan komma en körbar raket.
Tack!
Ja det känns lite lustigt att stå bredvid showbyggen som byggts under en vinter och tänka på alla år det tagit mig med fin-tuning för att få gången perfekt och allt sånt ni redan känner till. De 1500 mil som jag har på den sista motorn är ju till 80% tuning-rundor. Men jag är ingenjör, inte konstnär. Jag blir lite arg när människor kallar min hoj för konstverk. Konstverk går ju inte att använda. Min hoj är en maskin. Det är något mycket större.
Ja den låter så härligt rapp! Tänk om harley kunde fatta att det är såna hojar dom borde bygga. Åtminstone som komplement till dom där hemska halvtonspråmarna till cruisers som köps av advokater i piratutstyrsel.
Ey, jag är fan inte advokat
Har du piratutstyrsel åtminstone då??Ey, jag är fan inte advokat
Hej
Stämmer som Klockringaren skrev. Nu kör jag. Sportstern går perfekt. 1500 mil på nya motorn. Kontrollbesiktigade för två veckor sedan. Inga anmärkningar, kört 60 mil sedan dess. Hojen börjar bli känd tror jag, inga sportisar som vill rejsa vid rödljusen längre Var på Sveadonken i onsdags, tre generationer där. Träffade Loftish, Nisse Hult och andra kändisar.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|