Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Mästerligt!
// Linus
Tack! Det börjar ju arta sig med din streettracker också! Jag har allt tjuvtittat i tråden!
Är det oljekylar slangen som också ligger i frityrbadet? Va tror du om en smutt liten värmesköld.Kanske svårt med plats. Annars ser det grymt bra ut
Den grova slangen är vevhusventilationslangen som går från topparna till min catchcan på svingen. Den klenare är ventslangen från oljetanken till kamkåpan. Men båda dessa kommer jag att klamma på samma vis som jag haft tidigare, så de kommer minst 30-30 mm från röret. Jag har idag tfnkonfererat med de kompisar som är mer kunniga än mig, Steffe Farnell bla. Han sa att det var lugnt ang startmotorn. Det är tydligen mest luft innanför startmotorns ändlocket som dessutom. Och det är ju bara vid en liten punkt det är så nära. Så jag känner mig lugnare nu. Jag trodde att tag att det började gå troll i startmotoranskaffningen till min hoj. Detta är ju den tredje startmotorn som sitter på den blott ett år gamla motorn.
Det är ett en gris till startmotor iaf, enligt utsago är det en Toyota-startmotor, samma som sitter i några modeller av Celica/ Corolla. Så jag hoppas att den ska vara pålitlig.
Last edited: