Verkar vara bra grejor, motoroljan rekommenderas för explosionsbenägna Suzuki av RG Engineering-Rikard då den har bäst filmstyrka.Bellray är den greppigaste olja jag någonsin kört så de var ett bra val![]()
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verkar vara bra grejor, motoroljan rekommenderas för explosionsbenägna Suzuki av RG Engineering-Rikard då den har bäst filmstyrka.Bellray är den greppigaste olja jag någonsin kört så de var ett bra val![]()
Tack!Vad hade du för sorts färg till skärmarna förresten? Det var en väldigt fin nyans och lyster i bägge.
Underhållsmässighet.. hinner du serva nåt mellan motorporrmodifikationerna menar du?![]()
Hej,
Jag är lite av en pedant, och med tanke på att allt annat är perfekt, kan du inte vara snäll och rotera på luftfiltret så att "K & N" hamnar horisontellt?![]()
Tack! Ja det slog mig också. Hojar som rullas upp på scen eller hipsterbloggar brukar varken ha blinkers, tuta, backspegel, reflex eller puckar.På nått vis så skickar skydden signalen att hojen ska brukas, jag gillar det !
De blev ju väldigt bra tycker jag, som vanligt m.a.o.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |