byggtråd! uppdrag: caféracer! utgångsobjekt: honda cm125t!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Tror att problemet inte ligger i kutsen.
Linjerna blir lite annorlunda när motorn är så pass liten.
Tror att det ser ännu bättre ut med förare på.
Ser bra ut utan också.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tror att problemet inte ligger i kutsen.
Linjerna blir lite annorlunda när motorn är så pass liten.
Tror att det ser ännu bättre ut med förare på.
Ser bra ut utan också.

det kan du ju i och för sig ha rätt i.
tack ska du ha:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vi har ju sagt att vi ska vara taskiga med dig tills den är klar!
Sen ska vi :tummenupp :yoparty :banana :bow åt dig när du susar fram!

Du kan ju få tro det IAF

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Vi har ju sagt att vi ska vara taskiga med dig tills den är klar!
Sen ska vi :tummenupp :yoparty :banana :bow åt dig när du susar fram!

Du kan ju få tro det IAF

typ, "folk jobbar bättre under press:whip" eller va?:D

gris...:mad:

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Jag har ju tidigare jagat en Tjeckoped, men nu har jag lagt dom planerna på hyllan tillsvidare.

Va skaru ha för skrotet?
Vilken årsmodell?¨(EDIT Kikade i ditt garage, det är en 85...)

Ge mig ett vettigt bud, vad det nu kan va:confused:
Finns ett par saker att göra innan den är 100% men det ska förhoppningsvis fixas snart. Har ju mitt andra åbäke som måste lagas:huvet

Va nu snälla mott bushido, han kan inte hjälpa att han är segare än kola.
Vi här nere har ju faktiskt haft sommar i drygt 1 månad, inget väder man vill bygga i direkt. Ni norrlänningar har väll knappt vår?:va

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
:blah :sissy

Nu blir det rockfestival fram till söndag så under den tiden slipper du mina dumma komentarer. Jobba på nu, inte vara ute i solen pojk!

:mad: :kulspruta :FU

kom inte och snacka, du har själv en hoj att jobba med ditt gris!:D
jag ska jobba, men jag måste få vila också...:rolleyes: fyllde faktiskt år igår:tungan

rallyfisken

Gick med
6 Jan 2006
Hoj
:mad: :kulspruta :FU

kom inte och snacka, du har själv en hoj att jobba med ditt gris!:D
jag ska jobba, men jag måste få vila också...:rolleyes: fyllde faktiskt år igår:tungan

Okej då, lite vila får du väl ha. Jag har ju inte gjort ett piss så...

Grattis i efterskott!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Okej då, lite vila får du väl ha. Jag har ju inte gjort ett piss så...

Grattis i efterskott!

hehe, tack ska du ha;) just det:D men hur går det, får du ordning på hur du ska ha stuket på din? här går det mycket långsamt... har haft helt överjävla mycket att göra senaste två veckorna, slutprov i varenda upphörande ämne och så dessutom en massa studenter... men nu är det lov så nu jävlar!:yoparty

tack så mycket!:)

rallyfisken

Gick med
6 Jan 2006
Hoj
hehe, tack ska du ha;) just det:D men hur går det, får du ordning på hur du ska ha stuket på din? här går det mycket långsamt... har haft helt överjävla mycket att göra senaste två veckorna, slutprov i varenda upphörande ämne och så dessutom en massa studenter... men nu är det lov så nu jävlar!:yoparty

tack så mycket!:)

Nä jag velar mellan caféracer och dirttrack. Känns som den gör sig bättre med ett par grussulor och bredställ i skogen änmed knäskarp i kurvorna på landsvägen. Inter för att det lär bli något av det utan mest poserande i sommarsolen:D

För övrigt går det sjukt långsamt då jag inte har många ören kvar efter alla konstiga utlägg det blitt på sistånde:va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nä jag velar mellan caféracer och dirttrack. Känns som den gör sig bättre med ett par grussulor och bredställ i skogen änmed knäskarp i kurvorna på landsvägen. Inter för att det lär bli något av det utan mest poserande i sommarsolen:D

För övrigt går det sjukt långsamt då jag inte har många ören kvar efter alla konstiga utlägg det blitt på sistånde:va

aha, jag förstår... men som du säger, den lär ju bli posörhoj så kom bara fram till vad som blir snyggast och sätt igång:yoparty

här går det långsamt här med... har inte haft nån tid alls att bygga på... bland annat det där jefla mellantunga körkortet som tagit tid... men nu är jag iallafall klar med det (klarade uppkörningen för en halvtimme-timme sen) så nu har jag lite tid över iallafall!!:yoparty :D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
aha, jag förstår... men som du säger, den lär ju bli posörhoj så kom bara fram till vad som blir snyggast och sätt igång:yoparty

här går det långsamt här med... har inte haft nån tid alls att bygga på... bland annat det där jefla mellantunga körkortet som tagit tid... men nu är jag iallafall klar med det (klarade uppkörningen för en halvtimme-timme sen) så nu har jag lite tid över iallafall!!:yoparty :D

Raska på då, så att du hinner börja på mellantunga bygget innan det är dags för tung hoj!

Grattis som fan!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Raska på då, så att du hinner börja på mellantunga bygget innan det är dags för tung hoj!

Grattis som fan!

javisstjävlar, det ska byggas en mellantung hoj också... grr, min tid försvinner...:huvet ska alltså både färdigställa den här hojen, renovera min cheva och bygga en mellantung hoj på en sommar... pluss eventuellt jobb. gah, jag vill ha mer tid!:huvet :D

tack som fan!:tummenupp

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...