Bakis rapporten
Ett aslångt kul inlägg åts upp av datorn och jag är mer förbannad än inspirerad
Ungefär så här var det iaf:
Det började redan när ser båten o konstaterar att den heter Silja serenade. Då förs mina tankar lätt till att båten ska fylllas av androgyna cbr 600 killar ska stå utanför jyrgens hytt o lira uckulele sjungandes -
Arsehole mio! Samtidigt som Jyrg himself står i dörren iförd sammetsmorgonrock o filttofflor boffandes på sin pipa, men så var inte alls fallet.
Istället fylldes båten av 150kilos luffare i skinnväst.
Vilket fick mig att ägna mig åt kvasivetenskapliga studier om sambanden mellan hojens vikt o förarens vikt, Man måste besitta en viss mekanisk korpulens så att säga för att få äga viss hoj även hårets fyllighet verkar vara förbindet med förmåga till riktigt hög toppfart.
Jag såg dessutom föraren av en Boss hoss som man fraktade runt på gaffeltruck i båten
"ät o sup allt vad du orkar buffeér" tog ut sin rätt o gjorde det mer till en porslinskrystning än en hojkryssning, en mer rektal upplevelse av östersjön så att säga.
Mc-mässan i Lahtis bjöd på en del klåpaktiga turbobyggen och finländska glamourmodeller, dessa i samband med fjongbong piller med glada gubbar från valfritt indokinesiskt semesterparadis gjorde att vi blev tvugna att karantärnera pain i en gammal frysbox där han leve runt som en tok.
Jag o Flu stod runt boxen o skrek -ALICE BAH!-ALICE BAH!-ALICE BAH!-ALICE BAH!
Utan att rumsterandet visade nån tillstymmelse till att klinga av. Först när klev upp ett snäpp o skanderade -ANNA ANKA!-ANNA ANKA!-ANNA ANKA! som det verkligen började ge resultat.
Flu hade inte mycket bättre karaktär, han gjorde en liten skylt där det stod
hetro samlag 100kr -homo -ring för prisuppgift och gav sig av mot lastbilschaffis loungen, muttrandes nån gammal Purexdänga. jag slängde till honom några oknutna ballongdjur för att bättra på affärerna, och det betalade i alla fall för ett par frukostar
Så här i efterhand kan jag fortfarande inte riktigt avgöra om vi överhuvudtaget var på nån finlandskryss eller om vi bara suttit o supit i en översvämmad goldwingkällare, det höga antalet dansanta 40åringar med blonda slingor talar för det sista
hmm.. daxs att låsa PM-boxen som XXX ...sa