Byggtråden 2 stegfram 1 stegbak

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Hoj-x

Nu börjar man komma "in da mood" för lite båtlurtutande.
Med hjälp av Finska timmen på P4 o Pripps blå så fick jag till den rätta blandningen svenskt & finskt.
När kärringen kommer hem ska jag försöka ragga upp henne med några riktigt cheesy lines på knackig svengelska.
Det kommer givetvis gå åt helvete men det gör det ju alltid när man raggar på svenska brudar på båten med mina kromosomtyngda talanger på området:D

Här kunde jag lägga in en filmsnutt om turboPata från cirkus kiev sitter o deppar på samhalls motorutvecklings verkstad i borensberg och får stöd av en kille som har haft 22tjejer va?

Men för det krävs att man käkar självdistans till frukost med store grötsleven sen barnsben. .....Im not quite there yet.:gnissla

peterpain

sjukare än vad jag trodde hehe turbosjuk
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
kawasaki 500 mach 3 1970 döfrään
Nu börjar man komma "in da mood" för lite båtlurtutande.
Med hjälp av Finska timmen på P4 o Pripps blå så fick jag till den rätta blandningen svenskt & finskt.
När kärringen kommer hem ska jag försöka ragga upp henne med några riktigt cheesy lines på knackig svengelska.
Det kommer givetvis gå åt helvete men det gör det ju alltid när man raggar på svenska brudar på båten med mina kromosomtyngda talanger på området:D

Här kunde jag lägga in en filmsnutt om turboPata från cirkus kiev sitter o deppar på samhalls motorutvecklings verkstad i borensberg och får stöd av en kille som har haft 22tjejer va?

Men för det krävs att man käkar självdistans till frukost med store grötsleven sen barnsben. .....Im not quite there yet.:gnissla

när flickorna säger kyllä blir jag glad i mitt nyllä ( okey det e på göteboska det blir enna rätt då )

Elffors

Gick med
21 Aug 2008
Hoj
när flickorna säger kyllä blir jag glad i mitt nyllä ( okey det e på göteboska det blir enna rätt då )

Hmmm.. Intressant Glenn, intressant

Man kanske skulle haft en finsk snuskparlör:D

krille krokodil

turbo efter hoj eller hoj efter turbo,hm
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
suzuki allt annat förnekas
Hmmm.. Intressant Glenn, intressant

Man kanske skulle haft en finsk snuskparlör:D

fyyyyfan va taskigt!!
Här är man färgblind och blev ju tvungen att trycka svara för att se vafaan som stod i gult.

gled kärringa på komplimangen då:D

Elffors

Gick med
21 Aug 2008
Hoj
Hon är inte hemma än. ska man gå ut mjukt med "Hey sexy, How are you doing?" Eller bränna alla broarna snabbt med "Fancy a fuck?":D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hon är inte hemma än. ska man gå ut mjukt med "Hey sexy, How are you doing?" Eller bränna alla broarna snabbt med "Fancy a fuck?":D

Den bästa av alla är en Jan Berglinska varianten: Få käringen förbannad som fan så att hon skäller ut dig i princip hela dagen. Argumentera inte, säg möjligen "men..." (om du ens får en syl i vädret nog att kunna det). Lägg er på var sin sida av sängen i vredesmod. Peta lite på kärringen och fråga: "knulla lite?":rofl

http://www.blaskan.nu/Bilder/jan_berglin_i2698.jpg

Elffors

Gick med
21 Aug 2008
Hoj
Den bästa av alla är en Jan Berglinska varianten: Få käringen förbannad som fan så att hon skäller ut dig i princip hela dagen. Argumentera inte, säg möjligen "men..." (om du ens får en syl i vädret nog att kunna det). Lägg er på var sin sida av sängen i vredesmod. Peta lite på kärringen och fråga: "knulla lite?":rofl

http://www.blaskan.nu/Bilder/jan_berglin_i2698.jpg

:D Stackars satar! jag var ihop med en skånska förut o hon kunde jävlar i min låda skälla som den värstaste av bannhundar hela dagen.
På total obegriplig rotvälska dessutom!

Johansson! ägna dig åt psykoprofylax nu FFS!!

Elffors

Gick med
21 Aug 2008
Hoj
fyyyyfan va taskigt!!
Här är man färgblind och blev ju tvungen att trycka svara för att se vafaan som stod i gult.

gled kärringa på komplimangen då:D

"Hey sexy, how are you do'in?"

-Ööööö
"Me, love you longtime!"

-Hur mycket har du druckit?

-Bara 2

-ja, ja (suck)

Jag ser framför mig att det skulle bli ungfär så här om man skulle använda sig av turboforats svensk/finska språkparlör

[YOUTUBE-ID]k_Gn6a3WbYw[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

krille krokodil

turbo efter hoj eller hoj efter turbo,hm
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
suzuki allt annat förnekas

-Ööööö
"Me, love you longtime!"

-Bara 2

-ja, ja (suck)

Jag ser framför mig att det skulle bli ungfär så här om man skulle använda sig av turboforats svensk/finska språkparlör

[YOUTUBE-ID]k_Gn6a3WbYw[/YOUTUBE-ID]

eeeeehhh, nä! tydligen inte :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

-Ööööö
"Me, love you longtime!"

-Bara 2

-ja, ja (suck)

Låter inte som att du har mer tur med de snälla norrländska töserna då då:hihi

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Hur pass full tror ni att Ellfors är vid det här laget? Jag gissar att han och Pucken försöker gå balansgång på relingen med var sin finska i famnen...:D

Jon, när du läser detta vill vi ha en bakis-rapport!:7peta

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
1.3 0.75 0.45
Hur pass full tror ni att Ellfors är vid det här laget? Jag gissar att han och Pucken försöker gå balansgång på relingen med var sin finska i famnen...:D

Jon, när du läser detta vill vi ha en bakis-rapport!:7peta

[YOUTUBE-ID]5H1UCuYnqRQ[/YOUTUBE-ID]

:hihi

Elffors

Gick med
21 Aug 2008
Hoj
Bakis rapporten

Ett aslångt kul inlägg åts upp av datorn och jag är mer förbannad än inspirerad:kulspruta:kulspruta

Ungefär så här var det iaf:

Det började redan när ser båten o konstaterar att den heter Silja serenade. Då förs mina tankar lätt till att båten ska fylllas av androgyna cbr 600 killar ska stå utanför jyrgens hytt o lira uckulele sjungandes -Arsehole mio! Samtidigt som Jyrg himself står i dörren iförd sammetsmorgonrock o filttofflor boffandes på sin pipa, men så var inte alls fallet.

Istället fylldes båten av 150kilos luffare i skinnväst.
Vilket fick mig att ägna mig åt kvasivetenskapliga studier om sambanden mellan hojens vikt o förarens vikt, Man måste besitta en viss mekanisk korpulens så att säga för att få äga viss hoj även hårets fyllighet verkar vara förbindet med förmåga till riktigt hög toppfart.
Jag såg dessutom föraren av en Boss hoss som man fraktade runt på gaffeltruck i båten

"ät o sup allt vad du orkar buffeér" tog ut sin rätt o gjorde det mer till en porslinskrystning än en hojkryssning, en mer rektal upplevelse av östersjön så att säga.

Mc-mässan i Lahtis bjöd på en del klåpaktiga turbobyggen och finländska glamourmodeller, dessa i samband med fjongbong piller med glada gubbar från valfritt indokinesiskt semesterparadis gjorde att vi blev tvugna att karantärnera pain i en gammal frysbox där han leve runt som en tok.
Jag o Flu stod runt boxen o skrek -ALICE BAH!-ALICE BAH!-ALICE BAH!-ALICE BAH!
Utan att rumsterandet visade nån tillstymmelse till att klinga av. Först när klev upp ett snäpp o skanderade -ANNA ANKA!-ANNA ANKA!-ANNA ANKA! som det verkligen började ge resultat.

Flu hade inte mycket bättre karaktär, han gjorde en liten skylt där det stod hetro samlag 100kr -homo -ring för prisuppgift och gav sig av mot lastbilschaffis loungen, muttrandes nån gammal Purexdänga. jag slängde till honom några oknutna ballongdjur för att bättra på affärerna, och det betalade i alla fall för ett par frukostar

Så här i efterhand kan jag fortfarande inte riktigt avgöra om vi överhuvudtaget var på nån finlandskryss eller om vi bara suttit o supit i en översvämmad goldwingkällare, det höga antalet dansanta 40åringar med blonda slingor talar för det sista:gnissla

hmm.. daxs att låsa PM-boxen som XXX ...sa

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: flu

flu

kvalitetsolja.se
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Suzuki GS/gsxr1127 turbo ZX10r
Ang kryssning

Då herr Älgfärs inte riktigt var vid sina sinnens fulla (miss)bruk pga överdriven konsumtion av stolpiller så ska kanske inte alla fakta runt dessa händelser ska tagas på fullt allvar!

Men jag vill passa på att tacka alla som medverkade till en lyckad x-ning
och ett speciellt tack till Peter A för ett mycket lyckat garage besök med bänkkörning och kaffe.
Jag bara undrar hur du har dresserat frugan till att gilla turbohojskörning i garaget, medans hon rumsterar i vardagsrummet??

Elffors

Gick med
21 Aug 2008
Hoj
Då herr Älgfärs inte riktigt var vid sina sinnens fulla (miss)bruk pga överdriven konsumtion av stolpiller så ska kanske inte alla fakta runt dessa händelser ska tagas på fullt allvar!

Men jag vill passa på att tacka alla som medverkade till en lyckad x-ning
och ett speciellt tack till Peter A för ett mycket lyckat garage besök med bänkkörning och kaffe.
Jag bara undrar hur du har dresserat frugan till att gilla turbohojskörning i garaget, medans hon rumsterar i vardagsrummet??

Jag skulle väl aldrig vika en tum ifrån sanningen.:D

Elffors

Gick med
21 Aug 2008
Hoj
Nej men man vill ju inte att andra ska veta vem som lurar bakom ett användarnamn!:tummenupp

Nu är jag inte riktigt med. du har satt +1 på inlägget men det verkar som du är lite stött:va

Inlägget är så urbota oseriöst att ingen borde kunna ta det på allvar. Men jag kan ta bort det om önskan om det finnes, det var för att roa inte såra:tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024