Rol
kvalitetsolja.se
Nej men man vill ju inte att andra ska veta vem som lurar bakom ett användarnamn!
Det är väl inte så att någon hade kamera med sig
Nej men man vill ju inte att andra ska veta vem som lurar bakom ett användarnamn!
kolla in den här "snygga" hojen jag hittade.....
-View attachment 300467
Mycket smutt o clean installation som såldes av en firma i uessa
Givetvis behövdes inte kompsänkning för att nå 360hp men däremot vatteninsprutning och lustgas men bara vid bänkning. ...för kylningens skull
Trimmning o överladdning är något som jag vaggats in att tro att det är en vetenskap, så är icke fallet! Det är en religion.
En religion med en massa olika profeter och det är endast profeten som verkligen har sett ljuset.
Alla dom andra profeterna har inte alls sett ljuset, de lider bara av svetsblänk.
Detta är mycket förvirrande för oss som söker djupare kunskap så att även vi kan få se ljuset.
Religionens budord skulle kunna se ut så här:
1. Du skall inte ha andra profet vid sidan av mig.
2. Du skall inte missbruka Murphy, den ondes namn, ty Murphy kommer inte att lämna den man ostraffad som missbrukar hans namn.
3.Tänk på att hålla uppstartshelgen helig.
4. Visa aktning för din far och din mor, så att du får leva länge i det garage som Murphy, din antagonist, gifit dig.
5. Du kan icke under några omständigheter uppnå högre effekt än din profet.
6. Du skall icke begå vevstaksbrott.
7. Du skall icke stjäla profetens portnings koncept.
8. Du skall icke vittna falskt om din senaste bänkning
9. Du skall icke ha begär till din nästas hoj.
10. Du skall inte ha begär till din nästas laddtryck eller hans turbo eller hans wastegate, eller något annat som tillhör din nästa
Skulle dessa budord beivras skall den otrogne straffknullas med grovt salt.
Idag pratade jag med ortodox laddtrycksprofet som med bestämdhet hävdade att en perfekt prepparerad 4v motor för turbo aldrig nånsin och aldrig kommer lämna mer än 95hk/liter innan laddtryck.
All annan info om byggen som lämnar bättre siffror är bara snömos.
Största problemet med trimmningen idag var att det gick 13 trimmade glädjebänkar på dussinet.
Förövrigt upplyste han mig om att Topfuel aldrig har varit över 4000hk
allt annat snack om 6000-8000hk är bara för att locka folk till tävlingarna.
Han hänvisade till en bekant som hade både 7 åring folkskola samt en 2 veckors kurs i fox strott, som hade räknat fram detta
Mvh/Förvirrat fucko
Ha! bara glädjebänkningHAHA , Låter som E...d
Ps. Min lämnar 107hk/liter MED plenumet kvar och med pluggad orginalskorsten
5. om plats o samtycke finnes ( i tidsschemat) -fräsa egna h-profilstakar.
Vilket nog är en nödvändighet om man ska över 300hk
Detta är ingen katalogbyggetråd FFS!!11
Allt finns ju att köpa men hur kul är det? Det finns ju folk som gör det har man ju hört.
nä, du har säkert rätt, glömde bort titeln på tråden där för en stund, go on.
Det går med lätthet läsa ut mellan raderna att du anser att det är dömt att misslyckas.
Kul! Det triggar mig.
vad är kriterierna för att det faktiskt lyckades då?
För mig räcker det med att stakarna inte går av vid 300-350hk under ett par säsonger -säg 2
Om det ska vara 100% effektuttag 10000mil nonstop i en 500hk maskin så ger jag mig på förhand
Btw. jag har sett Flu's hoj o den var helt klart en "thinking outside the box" hoj utan några synliga katalogdelar. det är en Gs750 med 1127spis med en kkk k29 monterad under sadeln med 1000mm långa primärpipor byggd under Per Gildebrands o lennart Zanders övervakande.
Det går inte två på dussinet det kan jag lova!
Kör med orginalstakar och över 400 hk,de har gått 3 säsonger på strippen och innan dess 500 mil på gata med ca 300hk.Varvar ju inte mer än 10600-1100rpm så då håller de ihop,det är lagren som ger sej ca 2 tävlingar sen är 3ans lager dåligt och det med 120psi i oljetryck./wachen
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|