utter92
People of Japan, you must now be brave
Var fan sitter balansaxeln egentligen? Vilken rotation balanserar den? Veven? Kopplingskorgen?
den balanserar vevens rörelse genom att sitta mot kopplings kugghjulet om jag förstått det rätt
Var fan sitter balansaxeln egentligen? Vilken rotation balanserar den? Veven? Kopplingskorgen?
Har även problem med att det inte kommer in någon soppa till cylindern över huvudtaget måste gasa max för att den överhuvudtaget ska gå igång så funderar på att sätta i förgasaren jag hade på min gamla xt... det är en flatslide 26mm så är ju bra mkt mindre än 35an men borde ju gå iaf
Jag har en framskärm till en Mito -95? liggande om det finns något intresse för en sådan. (Kastar den om ingen är sugen)
Skrivbromslås satt monterat när cykeln rullades ut ur garaget så den blev lite trasig, den är dock lagad men ej lackerad.
Den Öppnar vid ca 6500 rpm har jag för mig jag, du känner ju tydligt i hojen när effekten kommer vid de varvtalen.Vid vilket varv ska Avgasports motorn snurra?
Den snurrar "wrr , wrr " när man sätter igång tändningen
Den Öppnar vid ca 6500 rpm har jag för mig jag, du känner ju tydligt i hojen när effekten kommer vid de varvtalen.
Hur funkar er chokespak? Efter att jag har dragit den fram o tillbaka ca 20 ggr så lossar skruven så att spaken bara fjädrar tillbaka. Jag måste alltså hålla i den för att den ska chokas. Tips? Lite drygt att behöva spänna skruven så ofta..
Choken ska fjädras tillbaks
Choken ska fjädras tillbaks
Har kollat och inte sett någon mutter man kan spänna på eller ens skruv,
Något som kommit på dom nyare? och ironin är att min e nyare än din
Vilket verktyg använder man för att justera kopplingsvajern?
nollställa trippmätarn måste du väl ha räknat ut?
de är ju "knobben" på vänster sida av hastighetsmätarn
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |