Cagiva Mito-tråden

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Jag vet. :D Dock höll det på att gå åt helvete i dag, 140 knyck på motorvägen, och när jag släpper gasen låser sig bakhjulet samtidigt som skiten dör. :näsblod Där rök 4000 spänn är min första tanke. Jaja, inte mer med det, ringa efter föräldrarna, sen blir det att lasta hoj mitt på motorvägen.
Till råga på allt elände skaver den emot i släpet, så det blev ett märke i lyktkåpan. :( Kommer hem sur som ett bi och river alla kåpor innan jag ser dödaren. Heeeeeelvete tänker jag, på med den igen och starta hojen, går som en klocka. :) In och tappa oljan, som ser fin ut, och nu väntar jag på att få ny imorron. S0å troligtvis fick jag en intressant upplevelse helt i onödan. :gnissla Tänkte på din bensinkran när jag hittade dödaren. :hihi

Låter perfekt. :tummenupp Jo för fan, men nu har jag snart gått igenom hela ditt sortiment, och när det kommer till saker du inte har gjort innan måste jag då börja leta info på egen hand. :(

Haha, men blire inte jobbigt när skiten dör på Motorvägen ifs låg du ju i 140 men blir väll typ samma sak när tanken tar slut och man ska vrida om till reserven

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
2926182 Haha, men blire inte jobbigt när skiten dör på Motorvägen ifs låg du ju i 140 men blir väll typ samma sak när tanken tar slut och man ska vrida om till reserven
Man märker när bensan tar slut, detta kom utaan förvarning. Och jo, att asa bakdäck på motorvägen 140 är inte att rekommendera. :näsblod

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ack, nu vet jag värför miton inte riktigt hade full ork, jag har nämnligen ett hem gjort avgas system:( som antagligen inte ger rätt bak-tryck o.s.v. stryper effekten lite. nu måste jag köpa ett trim-rör. (någon som vill sälja, eller fast ett av-strypt orginal rör?), Har ett strypt orginal rör i källaren, men jag skulle gärna inte avstrypa det, i fall den behöver strypas i framtiden.

:huvet

Fick på 13 drevet nu iaf, så den skall orka lite bättre, fast den inte får full effekt.

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Någon som vet vad man ska köpa för rör då? är arrow fria från strypningar/catalysator/annat skit?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Gårre bra att sätta pod filter på, eller skiter det sig? jag funderar på om min luftbox kan vara strypt.

ZonoX

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2006
Hoj
Cagiva Mito 125cc
Cagiva mitos röda färgkod.

Hejsan. Jag undrar om någon vet vad cagiva har för färgkod på sin röda färg, för jag ska lacka om min mito nu innan den ska ut på annons =).

Mvh Ricky.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...