Jag vet. Dock höll det på att gå åt helvete i dag, 140 knyck på motorvägen, och när jag släpper gasen låser sig bakhjulet samtidigt som skiten dör. Där rök 4000 spänn är min första tanke. Jaja, inte mer med det, ringa efter föräldrarna, sen blir det att lasta hoj mitt på motorvägen.
Till råga på allt elände skaver den emot i släpet, så det blev ett märke i lyktkåpan. Kommer hem sur som ett bi och river alla kåpor innan jag ser dödaren. Heeeeeelvete tänker jag, på med den igen och starta hojen, går som en klocka. In och tappa oljan, som ser fin ut, och nu väntar jag på att få ny imorron. S0å troligtvis fick jag en intressant upplevelse helt i onödan. Tänkte på din bensinkran när jag hittade dödaren.
Låter perfekt. Jo för fan, men nu har jag snart gått igenom hela ditt sortiment, och när det kommer till saker du inte har gjort innan måste jag då börja leta info på egen hand.
Haha, men blire inte jobbigt när skiten dör på Motorvägen ifs låg du ju i 140 men blir väll typ samma sak när tanken tar slut och man ska vrida om till reserven