Tewdie
Medlem
2931403Vet ej faktiskt..
Jag försökte, men den jäveln hade fångat mig med lasso, så jag drog snutbilen typ 2km, medans jag körde på bakan!
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
2931403Vet ej faktiskt..
Jag försökte, men den jäveln hade fångat mig med lasso, så jag drog snutbilen typ 2km, medans jag körde på bakan!
Jag har Jollymotos värsta rör till Cagiva mito till salu om någon är intresserad. Skicka pm vid intresse.
Fan, man blir lite sugen...2932642Jag har Jollymotos värsta rör till Cagiva mito till salu om någon är intresserad. Skicka pm vid intresse.
Härnborg du har samma skor som jag harvad betala du för dina??
![]()
Nej, jag ska på cruising nu!![]()
Ah krimt!Jag funderar på ifall jag ska ut och köra eller göra en läxa som verkligen måste in på måndag annars IG
Men jag är omotiverad...
Jag har gnuggat 4h för hand, och inte fått bort mer än hälften av skiten.2933257polera bakfälg??... du skulle du ha testat att polera min ingrodda kromade bakflg på moppen tog 4 h sammarlagt att knugga rent allt för hand
Härnborg du har samma skor som jag harvad betala du för dina??
![]()
2933860typ 1000kr, jag köpte dom av han som jag köpte hojen av. Oanvända![]()
Ni som har haft hojen nere under vintern, hur långt har ni kört sen den kom ihop?
Själv har man hunnit med 96 mil.![]()
Fan va segt.2937485Nu står Miton nerplockad igen, cylindern är avplockad och hela hojen ser ut som ett phucking bombnedslag.
Vad som hände var att jag var ute och åkte med typ 10 moppebögar och jag skjutsade lillbrorsan, så jag körde ganska hårt. Jag rejsade ju med alla mopparna, det var så jävla kul för dom kom i typ 60 blås och jag stog stilla, sen räckte det med 1an ut så var jag ifatt dom Var uppe i 165 som mest den dagen, med skjuts.
Och sen när jag hade lugnat ner mig lite och gled fram i 60-70 blås så small det utav bara helvete och Miton dog. Sen ville hon inte starta
Så jag ringde farsan och berättade hur det var och han fick komma och hämta mig med kärran. Det tog 2,5h för mig att komma hem from när jag ringde farsan. För morsan hade tagit passaten och då hade vi bara golfen och bmw:n hemma och ingen av dom har drag, så pappa fick ragga upp en bil och sen hämta våran kärra och lyfta av kåpan på kärran. Sen kunde han komma och hämta mig. Jag var ute på landet, 2 mil bort.
Nu har jag rivit hojen och kollat. Cylinder, kolv, kolvringar, topp, packningar, allt ser perfekt ut.. det är lite konstigt. Men jag såg även att två kablar var av. Jordkabeln till tändspolen och en annan jordkabel till tändspolen var av, så det kan ju ha varit en misständning som orsakade explosionen.
Jag ska montera cylindern och det imorgon och försöka starta. Funkar det inte då så får jag riva igen. Men vafan. Frågan är inte om hojen kommer gå sönder, utan när.
Men jag fick lite skruvhjälp iaf, Malin ville skruva så då fick hon det.
Funderar starkt på att sälja Miton och köpa en jävla Motard. Då är det iaf 4-takt, det lär ju hålla lite bättre.
Nu när jag har den nerplockad så monterar jag mina nya blinkers och det nya larmet. Det är mitt 3:e par blinkers jag monterar nu
Jag har bara hunnit med att köra 102mil. Men jag har tröttnat på Miton så, den har för lite effekt![]()
Funderar starkt på att sälja Miton och köpa en jävla Motard. Då är det iaf 4-takt, det lär ju hålla lite bättre.
Jag har bara hunnit med att köra 102mil. Men jag har tröttnat på Miton så, den har för lite effekt![]()
Det är gaaaaaaanska mkt.29387244-takt går sakta...väldigt sakta...tjöp inte 4-takt. Fast iofs...iår har jag dragit ihop 545 mil![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |