lindhamre
Återfallsförbrytare.
P€RRA;5864716 skrev:Ja du lind, jag har aldrig någonsin påstått att hojen körde sig själv, det är något du läser in alldeles själv. Jag har bara försökt påvisa den stora skillnaden mellan den GP7 som Stoner körde, den GP10/11 som Rossi fick ta över och den GP13 som Dovi och Hayden kör nu. Stoner hade en nedåtgående trend hos Ducati och som jag skrivit tidigare fick han nog och valde att lämna för Honda där det fanns en chans att vinna titeln (vilket han också gjorde).
Att Stoner var bättre än Rossi på att köra GP10/11 är inget att diskutera, det är fakta.
Att Stoner är den bäste föraren, efter Rossi, som kört Ducatin är heller inget att diskutera, det är fakta.
Att Hayden var imponerad av hur Stoner körde Ducatin är inte heller så konstigt. Hayden är den mest mediokre världsmästaren vi haft på väldigt lång tid. På tio och en halv säsong har han vunnit ynka 3 race
Dina inlägg är så färgade av vilka du favoriserar men samtidigt skapar dom lite diskussion
Medioker eller inte så hade hade Hayden inte samma option som tex VR som kan välja vad han vill.
Ducati har befunnit sig en rejäl utförsbacke ganska länge nu och tror resultatet för Amerikanen hade sett annorlunda ut på HRC.
Tror även att utvecklingen inom motogp är så färgad av vad vissa tycker, det är en show som ska skapa underhållning. Vissa har bättre förutsättningar att välja och påverka det som sker, tror inte NH69 leder den ligan.