Andreas Brink
Medlem
Tokenkelt att montera, typ en bult... Vad gäller titan är det väl mest för att spara vikt, tror man att man kommer köra mycket snabbare med 0,5 kg lättare slip-on är det väl bara att slå till!
Måste tillägga att om jag köpte en ny hornet skulle min högst prioriterade ändring vara att sätta på Termi-sliponet
Blinkerserna är rizomas, kom i kit med lämpliga motstånde men till bakblinkererna fick jag byta motstånd då de skulle paralellkopplas med de som är integrerade in i undertrayen. Lite räknande var det allt...
Stort tack för tips. Lär bli rostfria då, riktigt fint ljud och helt ok utseende. Är ju ingen elare direkt så blinkerslödande får väl vänta till annan säsong . Hojen otäckt skitig nu efter kallt väder och regn. Hoppas på sol och att få köra runt en ren och välputsad Hornet till helgen . Alla köer i och runt Stockholm fördärvar en del extraåkning före och efter jobbet. Ska man få åka trevligt och i fred är det typ tidigt på helgen för att slippa alla trötta bilister som ligger i omkörningsfilen under hastighetsgränsen . Skaffat lite lacknafta för att göra rent kedja och torka bort lite oljestänk. Vågar man använda det på fälgen tro? Vill ju inte sabba gummit på däcken eller någon annan pinsam blunder.